18e verjaardag - Opdrachten

Hey,

Mijn zusje wordt volgende week 18 jaar. En nu was eigenlijk het idee om haar eigenlijk 18 opdrachten te laten uitvoeren.
Maar jammer genoeg ben ik niet zo creatief en kom ik maar aan 4 opdrachtjes, dus misschien zouden jullie mij kunnen helpen?

Dit zijn de voorlopige opdrachten:

Het woord ‘18’ niet uitspreken, anders moet ze gaan atten
18 kussen verzamelen van vreemden en hier een foto van trekken
Op de markt 18 vormen met wc-papier
Vreemden op straat aanspreken om te vragen of ze ook 18 zijn.

Dus hebben jullie misschien ook leuke idee’tjes die mij kunnen verderhelpen? :slightly_smiling_face:

18 taarten maken?

wel een leuk idee :grinning: succes (:

Dank je :slightly_smiling_face:

18 taarten denk ik dat we een beetje tijd tekort voor gaan hebben maar samen een taart bakken is wel een leuk idee :slightly_smiling_face:

18 little lies opbiechten, 18 leukste herinneringen van jullie samen vertellen/opschrijven, 18 gekke foto’s maken, 18 mensen die ze niet kent complimenteren en dat filmen, 18 mensen bellen en vertellen dat ze jarig is;p

18 cupcakes dan? Met 18 paspoppen op de foto. Haar iets kleins geven en dan moet ze dat met 18 mensen ruilen voor iets anders (eum bijv. een ei en dan krijgt ze van iemand een pen), zo hebben mensen al een fiets gekregen hé :'D.

18 keer op de foto met het getal 18. bijv huisnummers?

Als ze de hele dag het woord 18 niet mag uitspreken, moet ze wel erg moeilijk gaan doen om vreemden te vragen of ze ook 18 zijn ><

vertel 18 mensen, elk op een verschillende manier, hoe oud je bent zonder het woord 18 te gebruiken?

Met 18 vreemde op de foto.
18 rondjes draaien en dan op de foto.
18 stukken kleding aantrekken en daar 18 minuten in rondlopen.

18 mensen een taart in het gezicht gooien.
Blijven we toch nog 'n beetje in de ‘18-taarten-sfeer’

18 telefoonnummers op straat gaan vragen van (knappe) jongens!

Echt al heel fel bedankt voor alle idee’tjes. Er zitten er echt een paar tussen die ik zeker ga gebruiken :slightly_smiling_face:

18 keer op facebook plaatsen dat ze jarig is
haar nagels in 18 verschillende kleuren lakken (dus op sommige nagels 2 kleuren)

Poh ik denk hard met je mee, maar ik vind het echt moeilijk! Wel superleuk trouwens!

Wat een super leuk idee!

18 rondjes om een rotonde fietsen/rijden.
18 keer bij dezelfde persoon aanbellen.