18de verjaardag

Hej,

binnenkort word ik 18 jaar dus wilde ik deze keer iets ‘extra’ leuks doen omdat het tg n speciale leeftijd is vind ik :wink: Ik mag vrijdag thuis een feest doen (ouders zijn weg) Maar hebben jullie n ideetje wat ik kan doen? Ik denk dat er ongeveer 25 mensen zouden komen…

Khoop dat jullie leuke ideen hebben want ik heb zo weinig inspiratie opt moment :wink:

X

Ehmm, je kan er een themafeest van maken. Zoals een Arabisch thema, met allemaal van die kleine zoete hapjes, waterpijp roken enzo (ook al weet ik natuurlijk niet of er bij jou thuis gerookt mag worden). Je kan ook een feestje houden waarbij iedereen zelf iets meeneemt, ook al kan dat bij sommige mensen verkeerd vallen.
Je kan ook een spacecake bakken/kopen, altijd leuk. En wat het ook vaak goed doet op feestjes, is natuurlijk guitar hero.

Sorry, ik ben verder een beetje inspiratieloos.

ik word ook 18!
maar heb echt geen idee wat ik kan doen en met wie…

@ slagroomtaart: een thema leek me idd een leuk idee, maar ik zou ni goed weten wat precies? Guitar hero en singstar hebben we thuis dus dat kan al zeker, en waterpijp is ook n goed idee want n vriendin van me heeft dat, maar zou je dat de dag erna nog ‘ruiken’? Want op zich hebben mijn ouders niets tegen waterpijp, maar volges mij willen ze dat liever niet binnen :p, maar jah

@ falling down: met al je vrienden en mss als er iemand dicht bij jouw verjaardag verjaart, dan kunne jullie samen een groot feest geven in een zaaltje ofzo? (ik zelf wou het deze keer liever thuis doen :slightly_smiling_face: )

X

ik moet ook nog iets bedenken voor mijn 18e verjaardag…

maar ik vind inderdaad een themafeest een leuk idee. en dan met leuke muziek en drinken en taart en zo. en verder ben ik echt oncreatief wat feestjes betreft.

Amerikaans feestje :grinning: iedereen neemt wat te eten mee :slightly_smiling_face: ik heb niet echt een idee, maar een themafeest is ook leuk! bijvoorbeeld met een dresscode en dan bijv ook hapjes en drankjes die een beetje bij het thema passen ? :grinning:

Een thema feestje is altijd leuk. Misschien kun je iets doen alla 'Oh Oh Cherso?"
hahah, weet niet waar je woont maar dan ‘oh oh *plaatsnaam*’ ervan maken ofzo. Nou dan kunnen mensen dus als barbie, kabouter, prinses etc, of gewoon ronduit ordinair komen haha.
Ik zou persoonlijk twee sterren op mijn schouders tekenen en iedereen weet meteen wie je voor moet stellen. Kun je de hele avond roepen “wil jij mijn derde sterretje zien” :tipping_hand_man: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Een ‘fout’ feestje?

haha, ik snap het niet zo goed geloof ik:p Wat is cherso? En wat is wie moet die persoon dan met die 2 sterren voorstellen? :grinning:

Je woont niet in nl denk ik? Anders had je daar echt niet om heen gekund :stuck_out_tongue:
't is een tv programma in Nederland: http://www.youtube.com/watch?v=gU_MqpnG37A

Piraten thema kan ook, niet te moeilijk en wel leuk.

Haha oh ja als je het niet kent houdt het op. Maar het is dus een heel fout programma waarbij een aantal Den Haagse jongeren een gratis vakantie krijgen naar Chersonisos. Maar goed dat moet je zien om te begrijpen :grinning_face_with_smiling_eyes:

[quote author=purepassion link=topic=169441.msg[quote author=Samiras link=topic=169441.msg[quote author=Samiras link=topic=169441.msg6322401#msg6322401 date=1287888640]#msg[quote author=Samiras link=topic=169441.msg6322401#msg6322401 date=1287888640] date=1287888640]#msg[quote author=Samiras link=topic=169441.msg[quote author=Samiras link=topic=169441.msg6322401#msg6322401 date=1287888640]#msg

[quote author=purepassion link=topic=169441.msg[quote author=Samiras link=topic=169441.msg[quote author=Samiras link=topic=169441.msg6322401#msg6322401 date=1287888640]#msg[quote author=Samiras link=topic=169441.msg6322401#msg6322401 date=1287888640] date=1287888640]#msg[quote author=Samiras link=topic=169441.msg[quote author=Samiras link=topic=169441.msg6322401#msg6322401 date=1287888640]#msg

haha, ik woon belgie dus ik ken het niet nee:D

Halloween feestje?
Alvast gefeliciteerd trouwens! :grinning: Ik ben ook net 18 geworden en ik had vrijdag een gewoon heel erg leuk feest zonder thema.

haha, bedankt :slightly_smiling_face: jij ook (hoewel n beetje laat) Kga het denk ik zonder thema doen, maar nu zat ik met het idee van een soort cocktail party, dus als iemand nog eenvoudige cocktailreceptjes weet :wink: