18,nog nooit vriend gehad,ben er nu wel aan toe.Wat te doen?

Omdat iedereen verschilt van elkaar en uniek is, ook in z’n verhaal…
Maar ik d8 dat dat topic persoonlijk over jou ging…

Nee hoor tuurlijk niet :wink: Dat zou nogal egoïstisch zijn, niet?

ik denk precies hetzelfde. met het uitgaan ontmoet je mensen (jongens die je mss wel leuk vind) en daarna leer je ze beter kennen via msn/sms/watdanook.

Ik ben van mening dat je niet echt op zoek kan gaan naar liefde, je moet er alleen open voor staan en hopen dat je hem tegenkomt. Dus ik heb geen echte tips voor je, sorry.

Wat al die mensen hierboven zeggen, is allemaal waar. Gewoon niet wanhopig doen en ook niet krampachtig gaan zoenen. Je ook niet vastklampen aan een jongen waar je eigenlijk helemaal niet verliefd op bent, daar krijg je spijt van. Wees jezelf en maak plezier, dan komt de liefde vanzelf.

En ook mijn ouders kennen elkaar van stijldansen. :stuck_out_tongue:

Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, maar ik ben ook nog maar 13 :stuck_out_tongue: Ik heb dus geen tips
:couplekiss_man_woman:

Een vriend van mij en zijn vriendin ook (hebben al 4 jaar)

komt vast wel een keer je moet gewoon geduld hebben… :wink:

Ga uit met je vriendinnen die hun vriendjes meenemen en vraag of die vriendjes ook wat vrienden van hen meenemen. Zit vast wel wat fatsoenlijks tussen.
Maar uiteindelijk kun je liefde niet afdwingen, meestal komt het onverwacht.

Ik heb hetzelfde! Zou eigenlijk niet weten wat ik er aan moet doen.
Kijk, ik ben nog maar 15, een manier om leuke & aardige jongens te ontmoeten is uitgaan.
Ik mag nog niet echt uitgaan, maarja. Dan wacht ik liever nog even.

Advies voor jou;
Gewoon afwachten, laat je niet pushen door je vriendinnen.
Het is misschien moeilijk maar je wilt ook geen verkeerde eerste vriendje of wel?

Goed op school rondkijken, uitgaan, op vrijdag en zaterdag avond naar het café, sportclub, dat soort dingen hebben allemaal niet gewerkt?

Nou dan heb ik ook geen tips. Ben 15 en ook vriendloos om het zo maar ff te zeggen. Betekend niet dat je geen vrienden heb. Daarmee kun je toch ook lol maken en het is wel jammer dat jij nog geen vriend hebt. Maar je kunt toch ook lol hebben zonder en dan kom je misschien vanzelf wel iemand tegen!

ik heb m ontmoet toen ik nog met mijn (ex)vriendje had xD
gewoon tijdens uitgaan
ik had m op hyves/msn en zag m vaker, en nu… :grinning:

het is idd echt vervelend als al je vriendinnen al een vriendje hebben…
Maar ik vind met uitgaan juist wél een goede manier. Want je kan gewoon samen met je beste vriendin uitgaan + nog een groep jongens die je niet kent, maar zij toevallig wel, en vervolgens naar een of andere discotheek/club waar je niemand kent. Dan kan je doen/laten wat je wil! En vooral ook gezellig met de jongens praten, gewoon jezelf laten zien. Als je achteraf spijt heb van al dat uitbundige gedans, of gepraat (heb ik wel eens:P) als die personen je er dan mee gaan confronteren kun je altijd zeggen; ja ik was aangeschoten. En achteraf kunnen jullie (jij en die leuke jongen waarmee je telefoon nummer hebt uitgewisseld) overdag keertje afspreken.

Naja dat had ik laatst ook gedaan, maar trouwens niet dat het me vriendje werd of zo. Ik heb ook veel problemen met jongens, vooral omdat ik eigenlijk te verlegen ben.
x

ga weg!
ga op reis
ga uit!
weetikveel
je trekt teveel conclusies
je denkt dat ze jou niet leuk vinden om wie je bent.
met zo’n houding krijg je er natuurlijk nooit 1?
maar even ot.
GAA EENS UIT MET JE VRIENDINNEN ;d!
loads and loads of boys are ready for you.

hoi !
ik ben ook 18 en al 18 jaar vriendloos
maar ik denk dat ik te verlegen ben ofzo (ik was bvb 1 keer zoooooooooo verliefd, maar ik had geen idee hoe ik moest laten zien datik verliefd was ( en het hem gewon vertellen durfde ik dus niet)
en als ik uitga, dan kom ik nooit leuke jongens tegen eig (nou ze zijn allemaal zat en dat vind ik persoonlijk niet zo aantrekkelijk…)
heeft er iemand tips hoe je iemand die je leuk vindt kan aanspreken (als je hem niet kent en hoe je iemand (liefst subtiel) duidelijk maakt dat je hem leuk vindt?
xx

Ik zou als ik jou was gewoon vaker uitgaan… of mischien meer aandacht aan je uiterlijk besteden, het klinkt hard maar het kan helpen :wink:
zou het iig niet via internet doen want je weet maar nooit wie erachter zit…

xx succes :wink:

-

zie andere topic: 19 en nog geen vriendje gehad

Je zocht mij hoorde ik. Klopt dat?

^^