18 jaar, party ideas?

Heeeey people,

Volgende week zaterdag vier ik mijn 18e verjaardag met vrienden en ik vroeg me af of jullie nog ideeën hebben wat we zouden kunnen doen. Ik was eigenlijk van plan een huge watergevecht te organiseren (ik heb nog zo’n 500 water balonnen over van van de zomer), maar ik had er even niet over nagedacht dat het in september al zo vroeg donker is en ik heb ze vanaf acht uur uitgenodigd. Dat betekend dat de laatste waarschijnlijk na negenen komen en dan is het dus al donker. Beetje jammer :frowning_face:

Ideas anyone? Ik wil niet alleen maar “hangen” en de stad in gaat niet omdat je bij ons onder de 18 niet binnen komt en dat zijn mijn vrienden niet en met zo’n grote groep kom je dan sowieso niet binnen.

zet een gourmetstel klaar of een bbq (ligt aan het weer)
muziekje erbij en een dansvloertje creeeren
(vooral geen film/tv aandoen dan blijft iedereen stil zitten en das niks aan)
verder geen idee ben benieuwd waar de rest mee komt want ik wordt binnenkort ook 18 :stuck_out_tongue:

Ze komen na het eten…

Ik wil net zo’n feest als Katy Perry had. Met dat taartgevecht :stuck_out_tongue:

http://www.aceshowbiz.com/images/news/00028292.jpg

Maar dat vinden mijn ouders niet zo leuk denk ik…
Daarom leek een watergevecht me wel tof. Ook om te bewijzen dat 18 nog lang niet volwassen is.

Euh, koop een hoop flessen drank, nodig je vrienden uit, zet een muziekje op en ga met zen alle drinken?

Dan ga je toch in het donker watergevecht doen? Lijkt mij nog grappiger :stuck_out_tongue:
Of je kan toch tuinverlichting ofzo gebruiken.
Ik zou alleen geen watergevecht doen omdat het zo friggin koud is 's avonds
But I don’t know, ik zou zoals pooon zei gewoon wat drank kopen en met muziekje met z’n allen drinken.

Drank is er sowieso ook wel natuurlijk. Misschien moet ik iedereen zo’n lelijk neon jasje geven waarmee je te zien bent in het donker. Of lichtgevende poncho’s, dat zou helemaal chill zijn xD

Ideas, anyone?
Als mijn blog trouwens net zo vaak zo worden bekeken als dit topic dan…

Zo van die fakkels in je tuin plaatsen, is super gezellig :slightly_smiling_face:

Laatst had ik een feest bij een vriendin die 18 wrd, en we hebben zo een spelletje als Trivial Pursuit gepakt, en met een beetje alcohol op wordt dat spontaan een heel leuk spel.

Dan geef je iedereen verplicht van die neonbandjes, en gaat alsnog dat watergevecht doen! Want in het donker is het waarschijnlijk nog wel leuker, aangezien je ze moeilijker ziet aankomen (:

Al zal je het daarna wel koud krijgen ,

watergevecht is waarschijnlijk wel koud ja

drankspelletjes zijn ook altijd leuk?!
en anders gewoon gezellig maken, muziekje erbij, lekker dansen n kletsen!

ik denk dat het te koud is voor je watergevecht, maargoed dan geef je poncho’s aan iedereen want ik denk niet dat iedereen er op zit te wachten om doorweekt nog weer verder te party-en 1. dat is koud, 2. neit echt fijn gevoel, natte kleren

en dat ze na het eten komen wil nog niks zeggen dat je geen bbq/gourmetstel neer kan zetten hoor? of eet jij nooit op een feestje, wij doen normaal altijd frituur erbij maarja gourmet of bbq is natuurlijk wel lekkere afwisseling en gegarandeerd dat het op gaat hoor :stuck_out_tongue:

Misschien kun je een thema aan je party koppelen? circus of neon ofzo of Katy Perry naja met thema’s kun je de hele wereld bedenken dus genoeg keus, dan kun je misschien ook wat dingen verzinnen die bij het thema passen ofzo.

Je hebt van die neon party’s, dat is ook heel vet!

http://www.brightlightsdisco.co.uk/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/.pond/UVParty2.jpg.w300h232.jpg

Wat Reflexion zei en daarna binnen opwarmen!
@Aranka kan je zulke verf gewoon kopen :O?

We hebben een openhaard, die zou ik aan kunnen doen daarna. Da’s wel chill.
Bedankt voor de ideeën allemaal! Twisteren wordt waarschijnlijk ook 10x zo grappig als iedereen een beetje wankel staat:P

Geef iedereen een rol, zoals een popster, en speel de hele avond een rollenspel :slightly_smiling_face:
Themafeestjes :guitar:

Ja!
Via deze website kan je al het mogelijke krijgen wat je kan bedenken, echt heel leuk en betaalbaar (:

Of lekker Proud to be Faut :grinning:… dat doet het ook altijd goed (a)… of iets als jaren 80 enzo. Maar dat is natuurlijk alleen echt leuk als iedereen meedoet…