18 en verliefd op man van 37.

Hey,

Ik ben een meisje van 18, en ik vind een man van 37 leuk. Ik heb hem leren kennen op een feestje via een paar vrienden. Hij gedraagt zich overigens nog redelijk jong ( niet kinderachtig natuurlijk, maar ook niet té serieus ). Ik was even geschrokken toen ik zijn leeftijd hoorde, want hij ziet er nog geen 37 uit. Maar bon, heb het wel moeilijk met zijn leeftijd, heb het ook nog niet aan vrienden verteld, ook niet aan hem, maar hij flirte wel met mij. Ik word heel moeilijk verliefd, daarom dat dit ook zo’n speciaal gevoel nu is voor mij. Maar ik twijfel echt wel, zou ik het subtiel vertellen? Of beter niet?

Ik zou het voor mezelf een te groot verschil vinden. Jij bent net klaar met de middelbare school (gok ik), hij zou al vader kunnen zijn.

Er zijn mensen die toch een relatie aangaan (al klinkt het nog niet alsof jullie al zover zijn) en het lukt ze en ze zijn gelukkig, dus het kan zeker. Hou er alleen wel rekening mee dat leeftijd wel een rol speelt, dat hij waarschijnlijk klaar is om te settelen en kinderen te krijgen etc. terwijl jouw leven pas net begint.

Ik zou het zelf niet doen, persoonlijk vind ik het leeftijdsverschil echt te groot.

Ik word ook heel moeilijk verliefd, maar ik denk dat dit verschil echt te groot is, hij had je vader kunnen zijn, hij is 2x zo oud als jij bent. Totaal verschillende levensfases,

Maar hoe ver zijn jullie dan, je begint alleen over flirten, je kan ook gewoon een avontuurtje voor hem zijn oid

Wees verstandig en stop met flirten.
Dit leeftijdsverschil is echt te groot.

Ik ben 21 en ik vind een mand van 38 leuk, hij is al getrouwd geweest en heeft kinderen en ik woon nog thuis. Eerst vond ik het allemaal niet erg, ik was heel verliefd, maar nu merk ik steeds meer van het leeftijdsverschil… Hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk, maar ik ben er zelf wel verbaasd over. Dus ik denk dat je het maar uit je hoofd moet zetten. Er zijn natuurlijk uitzonderingen… maar het levert sowieso gedoe op.

Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar dit is wel echt een huge leeftijdsverschil. Als je verstandig bent zet je dit inderdaad uit je hoofd.

Ik val zelf alleen maar op oudere mannen, dus hier heb ik wel ervaring mee.
Als je het gevoel hebt dat je enorm veel interesse hebt in hem, moet je dat met hem delen.

Je moet voorzichtig zijn dat hij betrouwbaar is en jou dus niet gaat gebruiken, als je een relatie met hem wil aangaan in de toekomst.

Anderen vinden het misschien een te groot leeftijdsverschil maar ikzelf kan niemand daten onder de 25. (Ik ben 18)