18 en maagd

Hee meiden,
ik kom misschien met een hele domme vraag, maar zit er toch wel over in…
Ik ben een meisje van bijna negentien. Ik ben best bescheiden en niet erg op de voorgrond, al ga ik daar in tegen wel elk weekend flink op stap en dan wel flink los en dansen etc. en zijn m’n vriendinnen juist wel best wel meiden die graag op de voorgrond staan. Met jongens ben ik behoorlijk verlegen en daar in tegen juist ook heel erg kieskeurig, een combinatie die niet gaat werken, aangezien ik de ervaring heb dat de knappe jongens niet op meiden afstappen en de meiden juist daar zelf naar toe gaan. Ik heb met een stuk of tien jongens gekust, en heb met een jongen bijna alles gedaan behalve ‘het.’ Ook heb ik nog nooit een echte serieuze relatie gehad. Mijn vriendinnen hebben bijna allemaal een lange relatie gehad, en veel meer jongens. En zijn daar in tegen ook geen maagd meer. Ik ben wel veel kieskeuriger en heb volgens vriendinnen erg veel bekijks tijdens het uitgaan, maar ik heb dit zelf niet door. Anyway, het hele punt is dus dat ik bang ben als ik een leuke jongen tegenkom waarmee t klikt, dat hij afhaakt omdat ik zo ‘onervaren’ ben. Nog nooit een serieuze relatie heb gehad + nog maagd ben…

Neejoh! Ze zijn juist blij met een meisje die maagd is. Doe het pas wanneer het echt goed voel en ga het niet doen doordat je nog maagd ben op je 18e/19e echt bewaar het voor een speciaal iemand. Jongens willen liever hun vriendin ontmaagden dan dat een andere jongen dat al heeft gedaan.

maar dat is toch helemaal niet erg? je moet toch geen seks hebben omdat de rest het ook doet. ik vind dat je pas seks moet gaan hebben wanneer je een goed gevoel hebt bij een jongen, want anders kun je spijt krijgen, en dat is veel erger.

en als je een leuke jongen tegen komt dan moet hij je maar nemen zoals je bent (onervaren), anders is het niet een echte leuke jongen, hij moet jou leuk vinden zoals jij bent =)

dit, en je bent echt níet de enige hoor. verre van, jongens hoeven ook echt geen afgelikte boterham als ze eenmaal toe zijn aan een serieuze relatie

Ja maar wat het is, tegenwoordig zijn er veel meiden op hun vijftiende al ontmaagd. Vooral in mijn omgeving en bij vriendinnen. Dan heb ik zoiets dat jongens zoiets hebben van dat ik misschien te preuts ben. Ik ben echt de preutste niet, maar ik ben gewoon wat ik al zei best wel verlegen en daarbij ook erg kieskeurig. Soms wat te, als ik een jongen niet knap vindt, krijgt hij vaak al een afwijzing… Maar het is dus vooral dat ik waarschijnlijk als ik nu een leuke jongen tegenkom, deze minstens 19 is en zeer zeker al wat bedpartners gehad heeft, en ik dan moet zeggen jij bent mijn eerste… Onbewust die schaamte. Maar hebben jullie er ervaring mee dat jongens wel eens gezegd hebben dat ze graag een maagd hebben of iets dergelijks? Pff, maargoed dat ik hier anoniem terecht kan haha

Heb ik nieuws voor je: ik was 21 toen ik mijn eerste echte relatie kreeg en het mijn eerste keer was.
Juist door je er zo naar over te voelen en te focussen ‘ik wil een vriendje’, gaat het hem niet worden.
Laat het los en laat je niet beinvloeden door anderen.

Joh, jongens gaan je eerder als een soort trofee zien. Jongens vinden het volgens mij fijner als je nog maagd bent dan duizend andere jongens had.

En hoe onervaren kan je zijn? Als meisje hoef je in principe alleen maar te liggen. Later kan je dan nog allerlei ervaring op doen.

Ja ik wil ook absoluut geen slet zijn die iedereen gehad heeft, maar had gewoon liever gehad dat ik wel wat ervaring had, ook op het gebied van relaties… En ik weet wel dat jongens niet van afgelikte boterhammen houden, maar dit is weer het andere uiterste…

Jij kan heus nog wel een vriend vinden met minder ervaring als je dat wilt.
Mijn vriend is 21, en heeft ook bijna geen ervaring (lees: hij heeft één keer seks gehad).
En over dat hij je dan preuts zou vinden, wat maakt dat uit? Ben ik ook wel. Mijn vriend kan er altijd wel om lachen. Maar dat ligt denk ik ook wel aan je vriend, er zullen vast genoeg jongens zijn die het niet leuk vinden. Iedereen is anders. Denk je dat je vriendinnen bij hun eerste keer seks direct als één of ander seksbeest waren? Vast niet.

Oh daar hoef je, je geen zorgen om te maken ik was op mijn18e ook nog maagd. Ik leerde mijn vriend toen kennen (was ook nog maagd (ja het kan in deze tijd ook nog dat een van 20 maagd is!) wat ik niet van hem wist). Je moet gewoon de juiste jongen tegen komen.

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. Ik wordt in November 20 heb nog nooit een relatie gehad en zelfs nooit gezoend. Dus vergeleken met mij ben je behoorlijk ervaren haha.

Als je een relatie krijgt, zou het die jongen niet uit moeten maken. Tegen de tijd dat je op het punt komt om all the way te gaan, moet ie maar accepteren dat het je eerste keer is en anders pech voor hem.

Nou maak je daar maar geen zorgen over, jongens vinden het meestal juist een ‘eer’ als een jongen je zou mogen ontmaagden. Ik was 19 toen ik ook ontmaagd werd, en die jongen voelde zich ook belangrijk voor mij… is juist leuk als je dingen met elkaar voor de eerste keer kan uitproberen!

ik ben zelf ook 18 en maagd :slightly_smiling_face:

Even voor de duidelijkheid: een echte leuke jongen zal je nóóit afwijzen omdat je onervaren bent.

Volgens mij vinden de meeste jongens dat juist alleen maar leuk, geeft ze toch wel een speciaal gevoel dat je ze dan vertrouwt!

Zo jammer dat door dit soort topics er altijd zwart wit reacties ontstaan rond maagd zijn.

Dit.

Dubbeldit. Als je kieskeurig ben dan is dit wel een gewichtig punt om op te letten.

Ik herken me wel in je verhaal, behalve het uitgaan-met 10 jongens gekust enzo- gedeelte.
Ik ben inmiddels 19 en heb sinds dat ik net 19 ben geworden een vriend. Dit is ook mijn eerste ‘echte’ vriendje, de tweede jongen waar ik mee heb gezoend en de eerste waarmee ik de rest heb gedaan.

Je hoeft echt niet bang te zijn dat een jongen je zal afwijzen of minder leuk zal vinden omdat je nog maagd bent of verlegen. Dit vinden ze meestal alleen maar goed van je en leuk aan je…

Als hij echt verliefd is,dan haakt hij niet af :wink: