18 en cellulitus?

Ik begin last te krijgen van cellulitus op mn bovenbenen en billen, en ik ben 18 o_O
Tenminste, ik denk dat het cellulitus is. Ik ben in een ruim half jaar tijd 8 kilo kwijtgeraakt, maar lijkt me niet dat het daar aan ligt…

Het is zegmaar zoiets;
http://www.huidziekten.nl/afbeeldingen/cellulite-2.jpg
Alleen dan nog een heel stuk minder, gelukkig.

Ik irriteer me er wel ontzettend aan want ondanks dat ik overgewicht had heb ik altijd een mooi strak huidje gehad :stuck_out_tongue: Mn vriend vind het ook erg jammer, haha.
Kun je hier iets aan doen?
Het komt door slechte doorbloeding toch?
Ik ben al begonnen met meer water drinken, af en toe masseren. Zijn er pilletjes of cremes die ook daadwerkelijk helpen?

dat is doodnormaal (ja ook op die leeftijd)
en de kans dat je er van af komt is volgens mij echt miniem
99% van de vrouwen heeft het, niks om je zorgen over te maken

aah dat is echt niet leuk en niet mooi! Ik weet niet hoe je er vanaf kan komen… ik heb er zelf ook beetje last van en ben 17… Ik ben gewoon superdun en heb geen last van overgewicht en heb het ook niet gehad! Dus daar ligt het niet aan.

^ ja doei, 99% ? Ik zie er nooit iemand mee lopen op het strand hoor ;p

Vrouwen hebben hier idd veel last van, ongeacht de leeftijd (ja je snapt natuurlijk wel dat een kind van 8 het niet zal hebben)

Volgens mij is het ook gedeeltelijk erfelijk in hoeverre je er last van krijgt.

Ik kan hier dus echt wel van huilen x’)
Ik las ook dat het alleen maar erger wordt?
Ik vond het al best erg nu…

ik heb het ook. ben ook 18, nouja, over een weekje 19. (:
schaam je er vooral niet voor, héél erg veel vrouwen hebben het, net als striae.

Ik ben vijftien en heb het ook. :open_mouth:
Maar twee putjes op mn billen haha dus niemand die het ziet, maar toch!

Ja ik heb 1 putje.
Mn vriend laatst heel droog; Weetje. Je hebt een deuk in je bil.
Fijnnn. Voortaan kleed ik me wel alleen om x’)

Maar toch lees je veel artikelen op internet dat het wel kan verminderen door een gezonde levensstijl, goede doorbloeding etc… Ik hoop het mar dan T.T

ik ben 14 ikheb t ook ikhad overgewicht en ik was afgevallen toen kwam het op me benen en ik was aangekomen en t is gebleven:( maar wel stukken minder… :stuck_out_tongue:

http://www.beautygloss.nl…n-van-de-huid/#more-12395 ik zou zeggen lees dit even:)

ik ben 14 bijna 15 en heb het ook heel erg op mn bovenbenen =S

en billen xd

Ik ben 15 en ik heb het ook! Dus het is wel normaal hoor denk ik (:

ja ik ben 21 en heb het ook! dat je het niet ziet op het strand is dat je er niet oplet, kijk maar eens goed, in een bepaald opzicht zie je dat alle vrouwen het hebben , 1 wat meer als de ander helaas

ik ben bijna 15 en heb het ook dus tjaa…

Ik heb het ook en ben bijna 20.

Ik heb het al vanaf m’n 16e ofzo? is doodnormaal? Maar niet mooi nee, nja, niks aan te doen.

Je billen bestaan uit cellulitus/vetophopinh x3 Iedereen heeft het. Alleen verschilt het per vrouw wanneer het erg zichtbaar wordt. Maar het is heel normaal hoor, veel mensen weten het ook goed te verbergen.
Ga voor de ‘grap’ maar eens kijken naar celebs bijvoorbeeld, het internet staat er vol mee.

Ik heb het ook, ben 15 (maar morgen 16, haha )