18 and no boyfriend

relax, je krijgt heus wel ooit een vriend hoor. Er lopen zoveel meiden rond die hetzelfde ‘probleem’ hebben.

Mijn schermplaatje?

het komt wel goed.

Altijd blijven lachen. En wie weet wordt er iemand op je glimlach verliefd :grin:

Ja.

dankjulliewel girls (:
en inderdaad ik denk dat ik beter kan ‘afwachten’
dan de eerste de beste pakken.

normaal geef ik tips aan anderen en ik nu niet
eens tips voor mezelf ;p

Ga erop uit en ontmoet nieuwe jongens:]
misshien zitten er wel hele leuke tussen!

maar je hebt niet perse een vriendje nodig om het leuk te hebben toch?
maarja het blijft altijd wel leuk haha;p

Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik ben nu achttien en ik heb sinds mijn twaalfde/dertiende geen vriendje meer gehad (en dat stelde sowieso weinig tot niets voor), maar ik schaam me er niet echt voor. Ik heb het de laatste paar jaar heel druk gehad met school (atheneum en perfectionisme is niet zo’n geslaagde combinatie, haha) en daarom ben ik niet of nauwelijks uit gegaan. In mijn woonplaats (ik woon in een dorp) en in mijn klas/op mijn school wonen/zitten ook niet echt jongens die ik leuk vind dus dan ben je al snel klaar als je niet uit gaat. Ik wacht liever nog een jaar (ehhhh… iets korter mag ook!) op een ontzettend lief vriendje dan dat ik nu genoegen neem met de eerste de beste jongen die zich aandient. Je moet sowieso niet aan jezelf gaan twijfelen, want als je het gevoel hebt dat je een vriendje waard bent komt het vanzelf wel!

Helemaal mee eens! ^^
De meeste jongens houden er van als meiden het initiatief nemen.

Dat is bij iedereen zo. Ik heb ook altijd tips voor de ander, maar als het dan op mezelf neerkomt, heb ik er geen meer. :slightly_smiling_face:
en goed dat je inziet dat je beter nog even kunt wachten, je zult echt iemand vinden die je waard is.

aah jullie zijn echt sweet.
ik bedoel jullie kunnen ook zeggen:

‘doe normaal’
‘lekker boeiend weer’

ty all.

gewoon het gevoel dat iemand van je houdT,
om je geeft en er voor je is

vrienden? familie?
daar heb je geen vriend voor nodig, toch?

Whut?

Je moet geduld hebben, dat heb ik ook. Wel met moeite trouwens.

oke sorry verkeerd gelezen haha maar zoals ik al zei liefde moet je niet zoeken het moet je overkomen en geloof me je komt de ware echt wel tegen :wink:

wow ik ben NIET de enige met dit probleem. :slightly_smiling_face:
Wat fijn om dat te weten, ik zit er namelijk best wel vaak mee!

Alhoewel ik dacht dat ik hem was tegengekomen …
maar hij woont in Engeland, dus het heeft geen zin. :frowning_face:

en hij is gewoon doorgegaan met zn leven in tegenstelling tot mij …
ik ben nog steeds niet over hem, triest he?

ik vind nu dus een jongen heel erg leuk,
hij is 1jaar jonger maar dat is totaal niet erg.
maar een vriendin van een vriendin van mij vindt hem ook leuk :frowning_face:

En wat vind die jongen van jou?
Maakt toch niet uit dat iemand anders hem ook leuk vindt. Komt wel goed. :slightly_smiling_face:
xx

Ik zit in het zelfde pakket en ik ben nog triester, want ik heb nog nooit een vriendje gehad haha ! ;p , maar ik zie dan wel leuke jongens mja daarblijft het dan ook bij het doet me dan niks xD

dat is heel wat anders.
ik snap wat ze bedoeld.

Je moet zeker niet gaan zoeken want dan loop je toch allemaal van die rare
jongens tegen het lijf. Het klinkt misschien stom ma gewoon afwachten. Ja oke
niet verwachten dat ze alleen op jou afkomen maar gewoon een beetje
flirten met stappen enz en niet te veel bij na denken. En ja misschien zit er wel eens
een echte leuke tussen!