18 and no boyfriend

ik moet dit even kwijt, maybe dat jullie ook nog wat tips hebben.
sinds mijn 14e (lees: sinds 4jaar dus!) heb ik al geen vriendje meer.
daarnaast ben ik ook niet verder gegaan dan zoenen, maar heb nu toch
de behoefte aan een vriendje. gewoon het gevoel dat iemand van je houd,
om je geeft en er voor je is, maakt niet uit hoe je eruit ziet.

sinds begin mei zie ik wel vaker wat leuke jongens maar niet echt van
jaaa! die moet het zijn zegmaar. ik ben dan ook niet op zoek omdat je het
dan juist niet vindt zeggen ‘ze’ dus tsjaa. iemand die mij hiermee kan helpen?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[s]en nee ik ben niet hopeloos, ik wil dit gewoon even kwijt
en misschien dat andere meiden wat tips hebben ;p~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~[s]

Er is hier een topic van 19 en nog geen vriendje.
Misschien kan je daar even kijken?

Mijn vriend kreeg mij pas op z’n 19e en ik was zijn eerste echte vriendin (:

En ik ben 17 en heb nog nooit een vriend gehad :slightly_smiling_face: dus ik vind dat je een beetje zeurt.

at birdybirdy okee ga ik even kijken.
at HOIHEEHALLO, dit moest ik ook even kwijt (:
en ik vroeg om eventuele tips (’:

maar als jij nog geen vriendje hebt gehad
en ik sinds mijn 14e tot mijn 18e niet dan weet je
denk ik ook wel hoe ik me voel, want je wilt toch dat gevoel hebben
van wat een leuk, lief vriendje je kan geven?

Ik had tot ik 18 jaar (en half, om precies te zijn) was nog nooit een vriend gehad, ‘erger’ zelfs: ik had überhaupt nog nooit gekust met een jongen. Toen kwam ik iemand (erg) leuk tegen en nu zijn we al meer dan een half jaar samen. Je moet gewoon geduldig zijn, plezier maken met je vriendinnen, flirten met jongens, je leven leiden. Ja, natuurlijk is het leuker om het te delen met iemand maar dit is het einde van de wereld heus niet. Focus je op andere leuke dingen (ja, onder andere leuke jongens!) en dan kom je ‘de juiste’ wel tegen. Je hebt het niet nodig, maar toch: veel succes!

Heey, ik ben 17 jaar en heb nog nooit een vriend gehad.
Het is inderdaad zo dat je het gevoel dat iemand van je houd mist en dat er iemand voor je is etc…

[fgcolor=#80161D]Geluk is als een vlinder:
hoe meer je er op jaagt,
hoe verder hij zich van jou verwijdert
maar als je rustig blijft zitten
en je aandacht aan
andere dingen besteedt,
komt hij vanzelf
op je schouders zitten
[fgcolor=#8C1818][/fgcolor][/fgcolor]

(het ging niet over mij, maar het plaatje klopt wel, dus bemoei ik me even)
Ik weet natuurlijk niet hoe het is om alleen te zijn nadat je een vriend hebt gehad (stiekem hoop ik dat dat nog even zo blijft). Maar ik denk wel dat je een relatie op je 14e en een relatie op je 18e niet met elkaar kan vergelijken. Wat je nu mist, zal zeker niet zijn want je bij je volgende vriend zal terugvinden denk ik. (ik bedoel dat het beter zal zijn, volwassener)
Dus nogmaals, probeer je hier niet té druk in te maken. Als je nood aan affectie hebt: knuffel je vriendinnen of mannelijke vrienden als die zich aandienen. Komt goed!

Liefde moet je niet zoeken het moet je overkomen! en 14 is nog best jong je hebt nog alle tijd om iemand tegen te komen so dont worry je leert echte liefde wel op latere leeftijd kennen want ik vind 14 jaar wel jong voor een vaste relatie.
dus meid dont worry het komt vanzelf op je pad!

dankjulliewel girls.
ik voel me een stuk beter door jullie reacties.
(ik moest t even kwijt)

Je zal vast een heel leuk en lief vriendje krijgen! Jullie moeten elkaar nog vinden :grinning:

op elk potje past een deksel tochhh
haha sorry, ik vond deze zin grappig.
maar eigenlijk klopt het wel een beetje.
je vind wel een jongen die bij je past!

Ik heb ook nog geen vriendje gehad. Maar ik denk altijd: Beter nog even wachten en een leuke, mooie jongen vinden. Dan gewoon de eerste de beste te pakken.
Hopelijk heb je er iets aan.

Ik denk zo, ieder z’n tijd komt wel!!

helemaal met deze instelling eens! haha

Haha, iemand die dezelfde instelling heeft. :slightly_smiling_face:
Fijn om te weten, er zijn er zo niet veel die dat denken.

baseer je niet op het eerste gevoel dat je hebt bij een jongen maar leer jongens ook kennen. Je wordt niet op slag verliefd.

Leuk plaatje joh.

Ze is geen 14, dat was de laatste keer dat ze een vriendje heeft gehad. -.-

Maar ik weet wat je bedoelt, ik heb zelf ook al 2 jaar geen vriendje gehad en het is toch wat ‘leeg’.

Same,

Wees gerust, er zijn meer meisjes die op hun 18e nog geen vriendje hebben gehad. Kijk maar in dit topic.