17 & nog nooit gezoend

Hooii,

Ik ben nu 17 jaar en heb nog nooit gezoend. Waren jullie ook zo laat of juist helemaal niet, ben benieuwd! Hebben jullie misschien nog tips voor de eerste zoen? :flushed:

xxx

Mijn eerste zoen was op mijn 16e. Geen zorgen je tijd komt wel! Het gaat helemaal vanzelf, ja iedereen zegt dat maar geloof me het is zo!

Ik was 17 toen ik werd ontgroend. Ik heb ook een vriendin die ‘pas’ op haar 19e is ontgroend! Leeftijd maakt niks uit :slightly_smiling_face:

Leeftijd maakt niks uit, wacht gewoon totdat je iemand vindt die je echt echt geweldig vindt en dan komt het wel vanzelf. :slightly_smiling_face:

Ik was 13 en heb achteraf spijt dat ik zo jong was, aangezien ik er toen nog niet zo van genoot als nu!

Tips… het verschilt heel erg wat mensen lekker vinden. Dit is wat ik fijn vindt;

zoenen met de lippen. Lippen bewegen en hoofd bewegen.
Tong alleen op bepaalde momenten (haha) → en dan rustig bewegen met de tong, geen rondjes draaien zoals een wasmachine, maar gewoon elkaar aanvoelen en volgen.

Wat Merlin zegt:

Ik heb er nooit echt mee gezeten dat ik 17 was en nog nooit had gezoend. Ik wachtte geduldig totdat er iemand op mijn pad kwam die ik echt leuk vond en mij “waard” was om het maar zo te zeggen.

Oh ja en de eerste kus is bestemd voor de eerste persoon waar je verliefd op bent vind ik. Geef hem niet aan een willekeurig persoon!

Ik zou wachten op de juiste persoon en niks overhaast doen

Leeftijd is maar een getal, wacht gewoon op de speciale persoon waarmee je dit wil delen.

Dit ^

Mijn eerste zoen was met mijn huidige vriend, alleen op een moment dat ik hem nog helemaal niet goed kende. Vind het nu helemaal prima, maar als ik hem na die zoen nooit meer had gezien etc had ik het wel heel zonde gevonden van m’n eerste zoen. Lekker wachten dus!

Boeieeee! Lekker zoenen wanneer je er klaar voor bent, of dit nou een speciaal persoon is of niet, het is maar zoenen.

Ik ben 18 en heb nog nooit gezoend, er zijn wel meer meiden die nog niet gezoend hebben.

Waar maak je je druk om? Ik was 19 en who gives a shit :wink:

Ik was zestien, maar ik zou achteraf willen dat ik langer had gewacht en had gezoend met iemand waar ik verliefd op was. Je leeftijd maakt niets uit, het is zoveel waardevoller als je met iemand zoent die je echt heel erg leuk vindt.

Bovendien ken ik een heleboel meisjes en jongens die 19-20 zijn en nog nooit hebben gezoend. Wat maakt het uit?

Doe lekker op de leeftijd zoals jij dat wil er zit geen leeftijd aan verbonden!
En als andere zeggen van ‘‘wat heb jij nog nooit gezoend?’’ gewoon niks van aan trekken hoor! :wink:

Leeftijd is niet belangrijk in zoiets, wacht gewoon op de jongen waarmee jij dat graag wil doen ^^

Ik was bijna 17 toen ik voor het eerst zoende. 2 weken daarvoor. Je kunt beter wachten en dan met een jongen zoenen die je echt leuk vindt dan nu zomaar met iemand gaan zoenen omdat je ontgroend wil worden. Het komt vanzelf wel een keer. Maak je er niet druk over :slightly_smiling_face:. En je niks aantrekken van al die reacties: Heb je echt nog nooit gezoend? :O. Hahaha.