17 en nog steeds geen vriendje

Hoi ik ben 17 jaar en heb al sinds mijn 14 geen vriendje gehad. Het is niet dat ik het niet wil( het tegenovergestelde want ik wil ook graag seksueel contact) maar ik heb geen vriendje. Nu denk ik dat jongens mij niet interessant vinden.en dat maakt mij erg onzeker. Kan iemand mij helpen?

Word lid van een datingsite! Nu kan het nog! Over 3 jaar ben je 20! Dat is te oud!

Je komt vanzelf wel iemand tegen. Ik was 17 toen ik mijn eerste vriendje kreeg en ik ken zelfs mensen van ouder die nog nooit een vriend hebben gehad.

Waar maak je je druk om? :") Niemand denkt ‘ik wil geen relatie met haar want ze heeft nog nooit een relatie gehad’. Ik denk dat zo’n 60% van mijn school (15-20 jarigen) geen relatie hebben gehad.

Tip 1: Maak je geen zorgen. Ga lekker op andere dingen focussen. Een jongen komt echt vanzelf wel.

2: Klaag niet zo, er zijn zat meiden die een stuk ouder zijn dan jij en nog geen relatie of wat dan ook hebben gehad.

Ja indd maar het duurt zo lang en iedereen om mij heen heeft allemaal vriendjes en seks en ik niet

zo veel mensen hebben geen vriendje als ze 17 zijn, niks om druk om te maken.

oke thanks :sunglasses:

Je bent al te oud dus koop maar 50 katten en ga achter de geraniums zitten.

Nee maar serieus, maak je niet druk. Geniet er van dat je vrijgezel bent. Die jongen of wat dan ook komt vanzelf wel en zo niet dan heb je gewoon pech.

17 is nog helemaal niet oud, ik ken genoeg mensen van die leeftijd die nog nooit een relatie gehad hebben. Geen enkele reden om je druk te maken dus. Je weet trouwens ook niet zeker dat jongens niet geïnteresseerd zijn, misschien spreken ze het gewoon niet uit.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/bijna-19-en-nog-geen-vriendje-gehad-…-98248.0.html