16e verjaardag

heej!
Ik word binnenkort 16 en ik weet eigenlijk nog niet wat ik wil doen.
Van mijn ouders mag ik een feestje geven, maar ik heb eigenlijk maar weinig vrienden dus dan weet ik niet goed wie ik kan uitnodigen. Ik mag ook gewoon iets leuks met mijn beste vriendinnen doen, maar dan schaam ik omdat we met heel weinig zijn. :anguished:?
Als jullie een feest hebben gegeven, hoeveel mensen had je dan uitgenodigd?
En hebben jullie originele ideeën, waardoor het feestje niet zo gauw saai wordt?
xXx

1 like

Ach het gaat erom wat jij leuk vind, niet hoeveel mensen je uitnodigt en of mensen dat te weinig vinden…
Je moet op je verjaardag met de mensen zijn met wie je graag bent.

Dus als je alleen een beste vriendin hebt, doe iets met haar!
Dan weet je tenminste dat het leuk wordt.

ik had laatst een sweet 16 van een vriendin echt super gezllig eerst bbq daarna gezwommen en toen muziekje aan vuurkorf aan en marshmallows verbranden:devil:
10 mensen waren er ofzo

Je zou met een aantal goede vriendinnen kunnen gaan high tea’en. Dat kan thuis of ergens in een bakkerszaak waar ze dat soort dingen doen. :slightly_smiling_face:

cocktails maken =)

samen naar een kuuroord, dan heb je meteen een excuus waarom er weinig mensen zijn :stuck_out_tongue:

Doe iets waarbij je maar met weinig mensen iets kan doen, dan valt het niet zo op dat je er maar weinig hebt gevraagd (;

ik heb geen feest gegeven

Ik op mijn 16e verjaardag niks gedaan pfff
Ik ben een lonerrrr :metal:

Ga met je beste vriendinnen iets leuks doen!
Een high tea is idd erg leuk, in het restaurant waar ik werk krijg je bij een high tea heerlijke cupcakes donuts brownies lekkere broodjes en zo’n dingetjes allemaal.
Of je zou gewoon thuis lekkere cocktails kunnen maken met lekkere hapjes en erna ergens uitgaan ?

hetzelfde probleem, miss ken jij iemand die ook 16 wordt, dan kun je het samen doen, en dan heb je wat meer mensen.

Ik hou mijn feestjes (als ik al wat vier) ook altijd klein. Kies iets uit met de reden dat jíj het leuk vindt, niet om wat anderen ervan zullen denken. Al is dat een filmpje kijken met een goede vriendin; zolang je maar een leuke dag hebt :slightly_smiling_face:

Kan ik hier ook mijn vraag posten?

Ik wordt pas 16 in februari maar ik wil graag een groot feest geven. Alleen… mijn woonkamer is behoorlijk aan de kleine kant. iemand suggesties? Oja en is het raar om mensen uit te nodigen die wel in je klassen zitten en waar je wel eens mee praat maar verder niet?

Want ik wil een groot feest geven maar ik heb een standaard groepje vrienden zeg maar en das niet genoeg. C:

Dan is mn broer ook jarig :") ^

Als ik een feest geef wil ik idd ook een bbq en vuurkorf doen. Een chocoladefontein lijkt me ook leuk. High tea’en kan ook leuk zijn, maar een vriendin van mij mag een andere weer niet zo, dus of het dan zo gezellig wordt :pensive:

Dat is wel een goed idee, weten jullie iets?

Wat hebben jullie de afgelopen jaren gedaan met je verjaardag? Ik word ook 16 en wil het klein houden 5 vriendinnen en m’n beste vriend (een jongen dus) Typische meiden dingen vallen dus af. Misschien kan ik hier inspiratie op doen? =)

Als ik een feest geef nodig ik denk m’n hele klas uit, maar waar ik maar in sommige lessen bij zit niet. Als je woonkamer zo klein is kun je dan geen zaaltje huren? En ken je anders niet iemand met een grote ruimte waar je gebruik van zou kunnen maken?

up

Geef gewoon een feest in je tuin, desnoods bij iemand anders en dan verzorg jij voor de rest de hapjes en weet ik veel wat. Of vier het gewoon bij een lokale party tent. Je moet er niet zo’n big deal van maken, dan wordt je alleen maar teleurgesteld. Succes and happy birthday!

Je hoeft je toch niet te schamen dat je met weinig mensen je 16e verjaardag vier? Ik had mijn vriendinnen uitgenodigd (:sunglasses: en er kwamen er maar 4 :S.
Maar ga leuk high-tea’en ergens, of maak er zelf een! Of een leuke chocoladefondue.
Als je persee met meer mensen wilt vieren kun je een feest geven, gewoon binnen en buiten een party tent en leuke muziek!