16e verjaardag? :)

Heyy! Ik wilde jullie wat vragen. Ik ben dus ongev. over 5 weken jarig. Ik word dan 16, maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen en verder heb ik niet veel vriendinnen. Ik heb er een paar maar dan los van elkaar. Begrijpen jullie me? Zeg maar de een van de basischool en de ander van dat en nu weet ik niet wat ik moet doen. Hebben jullie ideeën? Verder weet ik ook niet helemaal wat ik moet gaan doen op mijn feestje. Gewoon dansen ofzo idk? Heel erg bedankt alvast als jullie wat posten. Ik ben jullie daar heel dankbaar voor als jullie me willen helpen. xx van JustAgirlL.

Maakt toch niet uit as ze elkaar niet kennen? Misschien kunnen ze het ook goed met elkaar vinden. En wat je moet doen, gewoon iets wat jij leuk vind, het is tenslotte jouw verjaardag! Misschien heb je een hobby die jullie samen zouden kunnen doen, of gewoon lekker uit eten, high tea, of inderdaad gewoon thuis chill met een leuk muziekje aan. Veel plezier!

1 like

ja, goed idee!:slight_smile: Zal nog kijken wat ik leuk vind om te doen. Heel erg bedankt voor je antwoord!:). Helpt me echt erg :slight_smile: . grz JustAgirlL

Ja lastig is dat, dat heb ik ook wel een beetje. Waar kom je eigenlijk vandaan? Ik ben net nieuw hier.