16e verjaardag

Heey meiden,
over 3 weken wordt ik 16 (eindelijk :upside_down_face:), maar ik heb geen flauw idee wat ik wil doen om het te vieren. Hebben jullie leuke ideeën & en wat hebben jullie gedaan toen jullie 16 werden?
Ik wil ongeveer 8 mensen uitnodigen en we zijn ook met jongens, al weet ik nog niet zeker of ik hun ook zal uitnodigen (mn vriendje en mn beste vriend), dat ligt dus aan wat ik ga doen… hahaha :cold_sweat:

alvast supeer erg bedankt! xx

Heel veel mensen in mijn omgeving hebben een soort van drink/homeparty gedaan. Je nodigt wat vrienden uit om iets te komen drinken en de rest van de avond loopt het vanzelf wel los en zie je wat je doet. Je zorgt dat je een beetje een chille playlist hebt of iets als singstar/ just dance. Altijd leuk!

leuk idee inderdaad, doen zij dan ook met eerst nog avondeten?

Meestal is het zonder avondeten, maar als je het erbij wil doen zelf vind ik frituren een goede oplossing voor een grote groep. (Ik heb daarom ook een extra grote frituurpan, want dat is de enige keer dat ik hem gebruik :’))

Ik heb het juist heel klein gehouden op mijn 16e verjaardag, hoewel dat meestal groots gevierd wordt. Ik heb met vier vriendinnen eerst een soort high tea gehouden en cadeaus uitgepakt, we hebben een film gekeken en 's nachts in een caravan geslapen (nou ja, van slapen kwam natuurlijk niet veel). 'S nachts hebben we veel foto’s gemaakt en 's morgens lekker ontbeten. Verder had ik alles leuk aangekleed; gedecoreerde kamer, achtergrondmuziek, gezellig enz. Juist doordat het simpel en met weinig mensen was, was het heel gezellig :slightly_smiling_face: Als je met leuke mensen bent, loopt het vaak vanzelf.