16 & zoenen

Ik ben 16 en heb kerst vorig jaar voor het eerst gezoend. Daarna heb ik nooit meer gezoend… Ik ben ook nog niet ontmaagd… Is dit raar? Wat moet ik ervoor doen om meer te zoenen? :flushed:

Nee tuurlijk is dat niet raar! Ik ken mensen die zijn 20 en hebben nog nooit gezoend? Je moet maar net een leuke jongen ontmoeten en verkering mee hebben. Voor je het weet ben je ontmaagd ^^ Haha… als je het echt doet alleen om het zoenen zou je naar feesten/disco’s kunnen gaan waar veel boys zijn en dan gewoon beetje flirten en huppaa je staat te zoenen :wink:

Het is maar zoenen, maak je er niet zo druk om.

dont worry! het komt vanzelf! ik ben nu ook 16 en gister na een half jaar weer eens gezoent (zowat de hele avond :flushed:) en ook nog niet ontmaagd (dit omdat ik het zelf nog niet wil…) maar zo zie je, het komt vanzelf!

Lol, ik heb nog nooit gezoend maar vind dit eigenlijk helemaal niet meer erg. Ik vind het leuker als ik dit alleen maar doe als ik een leuke jongen heb ontmoet. :slightly_smiling_face:
Misschien binnen 100 jaar ofzo :’)

ik heb ook nooit gezoend :frowning_face: ben ook 16

Nee natuurlijk is dat niet raar

Ik heb 1x gezoend toen ik 15 was, nu ben ik een jaar verder en is er niks meer gebeurd :")

nee is helemaal niet raar!

Nee natuurlijk niet! Alles op zijn tijd.

Nee natuurlijk is dat niet raar. Inderdaad alles op zijn tijd. Was ook 15 toen ik voor het eerst zoende.

Is niet raar hoor. Was al bijna 17 toen ik voor t eerst zoende. En ik ken ook meiden van 17 die volgens mij nog nooit hebben gezoend.

Ik was 17, bijna 18, toen ik voor het eerst gekust hebt. Je moet je daarover absoluut geen zorgen maken. Bij de ene gebeurt het wat vroeger, bij de andere wat later.

ik was zelf 16… ben nu 18 en ben nog maagd. Maar echt, dat maakte me niks uit :’) ik zoende voor het eerste met mijn vriendje, de tweede keer met iemand waar ik echt verliefd op was, derde keer ook… Werd helaas niks :stuck_out_tongue: maar ja… het maakt echt niet uit hoeveel er op je ‘lijstje’ staan en wanneer de eerste was

Nee tuurlijk is het niet raar! Zelf ben ik bijna 14 & heb ik 5 gezoend, maar iedereen verschilt, toch :slightly_smiling_face: