16+ uitgaan

hai,

ik vroeg me af of jullie wel eens in een disco van 16+/18+ zijn geweest zonder dat jullie zo oud waren? kwamen jullie erin? vond je het eng? ik ben zelf nog maar 14, maar ik vind de verhalen wel leuk om te horen… :slightly_smiling_face:

xxxxxx

ps: dit is niet bedoeld voor reactie’s als: dat moet je niet doen, want je bent nog geen 16. dus je bent nog een kleuter etc.

Jaa ik heb het wel keer gedaan toen was ik 15 en ging ik naar een feest van 16 en ik was zó zenuwachtig was uiteindelijk wel allemaal goed gegaan maarr ik vond het zo eng heb het daarna ook niet meer gedaan:P Nu ben ik 16 en ga soms naar Hollywood wat eigenlijk 17+ is maar daar vragen ze toch nooit naar je ID…

ja wel eens gedaan, kben 16, toen k 15 was wel eens 16+ en nu ga k ook wel eens naaar 18+ feesten en kroegen.

ja ik ga bijna iedere week uit, naar 16+ feesten
en ben pas 15, bij vriendinnen die al wel 16 zijn vragen ze id
bij mij echt nooit haha
en 18+ feesten kom ik ook binnen door m’n vriendje
maar ik vind het altijd wel dood eng
m’n hart zit dan echt in mn keel haha

Ik ben 15. Op vakantie kom ik overal binnen of het nou 16+ of 21+ is. Maar ik weet niet of dat mee telt. Eigenlijk vind ik clubs met alleen maar mensen boven de 20 niet zo prettig.

Ja en in Nederland zijn er ook bepaalde plekken waar ik gewoon binnen kom. Maar meisjes worden altijd sneller binnen gelaten dan jongens.

Toen ik 15 was ging ik wel eens uit in 16+ discotheek (maar daar kwam je zoooo makkelijk in :stuck_out_tongue:
En ook toen ik 16 was in een 18+ discotheek :slightly_smiling_face:

haha… ja heb nu een '‘bijna’'vriendje die is 21, en als ik met hem en zijn vrienden mee ben gaan we vaak naar een 20+. maar ik zie er ook ouder uit voor mn leeftijd, ben zowieso lang, dus ik heb er nooit zoveel problemen mee om ergens in te komen…

Ik ga altijd naar een cafe voor 18+, al sinds mijn 15de

1x maar ik hou eigenlijk niet zo van discotheken.
De 2e keer kwamen we er niet in ;p

Toen ik eind 15 was ben ik een beetje begonnen met uitgaan en kwam eigenlijk altijd wel binnen. Ze zijn nu alleen wel strenger overal.

Ik ben 17. Sinds mijn 16e ga ik wel eens naar 18+ dingen. Meestal lukt het maar soms niet, en dan ga ik gewoon ergens anders heen :slightly_smiling_face: Want ik ben nog genoeg jaren van mijn leven 18+ straks!

Ik ben 15 en ga eigenlijk altijd uit bij 16+ (en 18+ en 21+ maar dat vind ik niet zo leuk) feesten/discotheken/kroegen, er zijn geen 15+ feessies enzo… Maar het is gewoon heel simpel om een ID te lenen of even lievvvv lachen. En bij discotheken vragen ze bijna nooit om je ID.

Nee.

Um ik was 14-15 toen ik in een 16+ discotheek uitging. En ik was 15 toen ik in een 18+ discotheek uitging.

ik ben 15 en ik kom meestal wel overal in.

afgelopen zomer naar housequake geweest (was ik nog 15)
ging ik met mijn broer heen (die is 21)
dat werkt altijd wel als ik een beetje tegen hem aan hang (we lijken niet als broer en zus op elkaaar)
en meestal lukt het me ook wel samen met een vriendin om 18+ binnen te komen, dat is alleen wel lastiger en ik schijt dan echt 7kleuren in mijn broek

gewoon proberen, en het is echt super grappig als je dan binnen bent…

ik ging ookal uit toen ik 15 was, ook in cafes met 21+… :slightly_smiling_face: ben nu 16 en kom overal binnen. :slightly_smiling_face:

Ik ga al vanaf mijn 13e uit in kroegen/discotheken van 16+, die mensen daar boeit het niet zo veel volgensmij :'D

op mijn 13 mocht ik nog niet uitgaan hoor
vanaf 15 pas ofzo (ben nu 17)
en toen ging ik met mn nichten mee, die al 21 of 22 waren, in een 18+ discotheek
maar ik ga niet zo veel, en dan meestal maar 16+

Nou, ze vragen bijna overal om een ID-kaart tegenwoordig, dus je kan het altijd proberen, maar ik schat weinig kans.
Met name in discotheeks vragen ze om legitimatie, maar ook steeds vaker in kroegen.