[16+] Spilled Blood [AFGEMAAKT] [Life after the mansion]

Team Finn of Team Jake
  • Team Finn
  • Team Jake
  • Team IDGAF

0 stemmers

Ik heb hiervoor Dagboek van een seriemoordenaar en The Mansion: once a cheater, always a cheater. geschreven.

Dit verhaal is een vervolg op The Mansion: once a cheater, always a cheater. Maar, er zit een hele grote maar aan, dit verhaal heeft weinig gelijkenissen, behalve dat er soms gesproken wordt over The Mansion en dat er iets heel belangrijks gebeurd is tijdens The Mansion. Je moet The Mansion wel gelezen hebben, althans de laatste paar hoofdstukken :'D YEEY.

[center]

Wat je vooraf moet weten enzo, LEES DIT:

• Ik schrijf in episodes, elke episode heeft een eigen sneak peak die vooraf gepost wordt. De episode begint meestal een dag erna. Elke episode heeft een titel en gast-rollen. Sommige gast-rollen keren terug, die zie je dan ook tijdens de sneak peak, net als de nieuwe gast-rollen. Over de gast-rollen wordt kort iets verteld.
  • Ik heb op dit moment drie hoofdrolspelers, maar een vierde komt eraan. Die gene zal eerst een paar keer random voorbij komen, zonder dat die gene als gast-rol voorgesteld wordt. Je zult later wel begrijpen waarom.
  • Episodes hebben een start- en einddatum. Hier hou ik me ook aan. Als het niet anders kan, meld ik dit van te voren.
  • Als ik een tijdje niet kan posten, geef ik dit aan.
  • Ik hou me aan een stuk per dag vanaf episode vier, omdat daarom.
  • Je mag hier altijd napraten over stukjes en ik ga niet zeuren om geslow, ga je gang.
  • Dit is geen echte SPN-fanfic, maar Finn is, zoals de meeste al weten, fan van SPN.
  • Er komen sommige Girlsceners voorbij, als ik je interessant genoeg vind krijg je sowieso een note met de vraag of ik je erin mag doen en dan stel ik je een aantal vragen.
  • Ik maak fouten, je mag me verbeteren, maar ga alsjeblieft niet mierenneuken.
  • Af en toe komt er een stukje over gast-rollen die voorbij zijn gekomen. Ik schrijf dan kort wat ze na hun ‘rol’ in Spilled Blood gedaan hebben/doen.

Dit verhaal gaat over Jake en Finn. Na wat ze allemaal meegemaakt hebben in The Mansion hebben ze besloten hun leven op te pakken. Niet als gewone jongeren, maar als hunters. Ze wisten hoe ze op geesten moesten hunten en ze wilden zoveel mogelijk mensen uit de handen van de kwaadaardige geesten helpen. Spilled Blood, vinden ze het. De demon die in The Mansion de geesten controleerde en ervoor zorgde dat de vrienden van Jake en Finn doodgingen, loopt buiten rond. Hij zal niet stoppen. Het enige wat Jake en Finn kunnen doen is hem vinden en terugsturen naar de hel. Er is alleen een probleem. De deal die Jake met hem maakte was anders dan Finn dacht dat het was…

[size=24pt]De sterren uit mijn verhaal

[b]

[size=24pt]Zara Stone

[size=24pt]Ludo

(Je kunt het gewoon per episode lezen tho, zie het als een serie … maar dan in leesvorm)
Voor alle luie uthers:

Episode 1 ‘You left me alone’ Sneak Peak
Episode 2 ‘Ponytail’ Sneak Peak
Episode 3 ‘Haunted Madness’ Sneak Peak
[url=http://forum.girlscene.nl/forum/topicseen./schrijfsels/16-spilled-blood-more-ghosts-and-shit-life-mansion-291447.msg274647421.html#msg274647421]Episode 4 ‘Bloody Alcohol’ Sneak Peak

Leuk ik ga volgen! DUH maar ik wou het toch even melden xD

:cry:

Mogen we discussiëren over je eerste regel?

Nee grapje ik ben nieuwsgierig en natuurlijk ga ik weer volgen :slightly_smiling_face:

Spannend!

Spannend!
[s]sorry was very tempting to do but I promise I won’t do this again.

[/s]

FUCK YEAAHH VERVOLG IK GA NU BEGIN POST LEZEN

:kissing:

GELEZEN OMMMGG ok sorry voor me drukheid enz

:rainbow_flag:

Oeh leuk! ben benieuwd, ik ga volgen! :grinning:

Ik ga sowieso volgen!

Spanned en leuk :p. COLIN <3333333

Spicy :smirk:

Pittig hoor :smirk:

hahaha

Ik volg ook!