16 lijken

Ik ben 15 jaar en ga heel soms uit. Dan proberen ik en m’n vriendinnen binnen te komen bij de plaatselijke 16+ disco. Iedereen is het wel eens gelukt om binnen te komen behalve mij. Qua vormen loop ik echt niet achter, ik zal dan wel een babyface hebben… ):
Ik zoek naar trucjes om ouder te lijken. Zelf had ik bedacht dat wenkbrauwen bijkleuren wel kan helpen, zou dat het geval zijn?

-.-

Of gewoon nog een paar maanden wachten dan…?

Bij mij helpt het wel, als je het heel licht doet, niet opvallend, maar ik lijk er dan dus ouder door. Maar ik weet niet of dat dan dus ook bij jou werkt, dus UP:)

16+ is 16+, zou eerder maar met een fake ID komen dan…
Hier moet je verplicht je ID laten zien.

En waaaaaaaaaaarom wil iedereen altijd ergens naar binnen waar het nog niet mag? Het is niet voor niks 16+ he…
Ik persoonlijk stoor me er altijd onwijs aan als er weer eens van die jonge veulentjes in de clubs rondlopen…

Inderdaad, als je word betrapt hang je.

ja laatst is een vriendin van mij opgepakt en een boete van vals id van iets van 300 euro gekregen, ik deed het ook wel is maar dan alleen op echte feestdagen hier en dan letten ze niet echt op, maar ja zelf weten
gelukkig ben ik nu al wel een poosje 16;p

Ik ga al 2 jaar naar de discotheken in m’n dorp en ik word ook over een maandje pas 16. Ze zijn hier ook veel soepeler omdat ze je er met 15 meestal ook wel in laten, maar toch. Meestal helpt het ook om met niet zo veel tegelijk naar binnen te gaan (dus met 2 of 3 tegelijk) en het beste is nog om er met oudere mensen heen te gaan, dan kom je veel sneller binnen.

Je hangt alleen als je een vals ID hebt, maar als je niet wordt binnen gelaten omdat je geen ID mee hebt gebeurd er verder niks hoor.

hier moet je gewoon je ID laten zien en anders krijg je een boete van een paar honderden euro’s…

Wat zij zegt. :last_quarter_moon_with_face:

Is het raar dan dat ik naar binnen wil?
Wat zou jij doen als al je vriendinnen binnenkomen en jij niet?
Bij ons kun je niet gearresteerd worden voor een fout van de uitsmijter, wél als je drinkt en geen 16 bent

Omfg, ik dacht dat je 16 lijken had gevonden of zo! Jeweetwel, een gestorven persoon.

Schrok me kapot. En OT, ik weet niet, meer make-up en dan proffesioneler?

hahaha! Jaaa.

xD hahahaha ik dacht dat het over 16 lijken ging, als in dead bodies xD

HAHAHAHA!
maar ontopic, waarom wacht je niet gewoon tot je 16 bent? Er is niet voor niks een leeftijdsgrens.

Omdat ik graag dingen doe met mijn vriendinnen en dan ook graag binnen wil komen.

^Er zijn genoeg andere dingen om te doen met je vriendinnen,
en over een paar maanden staat die discotheek er ook nog wel.

+ je staat vreselijk voor lul, haha.

En jouw vriendinnen gaan gewoon naar binnen als jij als enige niet binnen word gelaten? :stuck_out_tongue:

Ik weet niet wanneer je 16 wordt, maar ik zou gewoon even wachten…