16 jaar! party?

Hoii,
ik word over 2 weken 16,

hebben jullie ideeen voor een feestje?

film kijken is zo standaard.

Bij ons zijn de feesten ook niet bijzonder, er wordt gewoon gekletst.
Nodig een stuk of 20 mensen uit, haal eten & drinken en zet wat muziek op.
Resultaat: iedereen vind het gezellig.

Wat ook leuk is, een wegwerpcamera kopen (en dan een stuk of 3) kan iedereen foto’s maken van iedereen en jij hebt een leuk aandenken.

zoals miamore al zei
gewoon wat te drinken en te eten muziekje en gewoon beetje hangen/babbelen dan komt het helemaal goed (:

Stap 1: Nodig wat mensen uit (10-100).
Stap 2: Download even deze mix.
Stap 3: Koop een aantal kratjes bier (2 tot 10).
Stap 4: Zet het bier koud.
Stap 5: Zet het eerder gedownloadde mixje op.
Stap 6: Pak voor jezelf een biertje.
Stap 7: Wacht op je gasten, en het feest kan beginnen!

High tea’n
Of kunt gezellig met zijn alle de zoekfunctie eens uitproberen.
[ik las laatst namelijk ook al een topic over verjaardagsfeestjes en het zou me niet verbazen als er nog meer zijn.]

Ik heb mijn verjaardag met een vriendin samen gevierd, aangezien we vroeg na elkaar jarig waren. We hadden veel drank en eten gehaald en beiden 8 vrienden uitgenodigd. Dus eigenlijk gewoon een drink/eet feest met close friends. Vind ik persoonlijk ook gezelliger dan met een hele groep waarbij je de helft niet spreekt. En als je het met iemand samen viert is het goedkoper.

Ik heb samen met mijn '‘schoon’'zusje een cocktailparty gehouden, dat was een succes ^^

Stap 8: Inn al je kadotjes in en wees rijk

mijn vriendin was in de kerstvakantie jarig:P
zij had gegourmett… daarna gingen we bowlen en dan uitgaan:)
xx

Dat is echt een verkeerde basis van een feestje organiseren. BIER?! :nauseated_face:

Goede mensen, goede locatie, goede muziek, goede snacks en drank = goede sfeer = Goed Feestje.

Veel vrienden, drank, snacks, muziek… Daar heb je je feestje.

Lekker toch? Het idee is dat je vrienden andere soorten drank mee nemen. En je kan natuurlijk inplaats van bier ook wijn kopen.

Tapas party! Wijntjes, sangria en zelfgemaakte tapas (of uit de winkel, maar zelfgemaakt is over het algemeen wat goedkoper haha!)

Echt he.

Grote kamer/ garage whutever.
heel veel mensen
heel veel drank
leuke muziek
snacks.
& leuke gesprekken komen vanzelf wel (:

Ik ging bowlen :grinning:

Ik weet niet
MIjn 16e verjaardag was de enige die ik niet gevierd had
(op familiefeesten na dan)

ik heb gewoon vrienden/vriendinnen uitgenodigd.
me ouders hadden bier/wijn en champagne gehaald & een dj ingehuurd en that’s it.
en dan los gaan natuurlijk!

idee drink drie rodeo’s snel agter mekaar op je krijgt de leukste effecten. en als je mazzel heb hoef je niet eens te kotsen. :grinning: