16 jaar of ouder en een beugel.?!

-

jij hebt nog een redelijk mooie beugel!
Die van mij ging er trouwens uit toen ik pas 16 geworden was x)

Is doodnormaal hoor (:
Idd wel wat oud, maar je ziet er nog zat mensen mee.

Ik moet binnenkort ook een beugel maar tegen die tijd ben ik al 17 …

Join the club! Ik zou het gewoon doen. Ik ben nu op mn 3de dag, heb nog wel een beetje pijn. Maar ben nu al blij dat ik het toch gedaan heb, zag er ongelooflijk tegenop.

ik ben 16 en heb ook een beugel (al 2 jaar) ik vond het eerst ook vreselijk om te horen dat ik sowieso tot mn 17e met een beugel zit, maar het valt wel mee hoor!

Ehr er zijn zoveel mensen in mijn jaar die nog een beugel hebben… en ik zit ook in de zesde…

Ik ben 17 en zit ook in de zesde en heb nu iets van 2 á 3 maanden een beugel. Je bent dus niet de enige! :slightly_smiling_face: Eerst vond ik het ook behoorlijk kut maar nu ben ik blij dat ik hem toch heb en straks heb ik een super mooi gebit!

Ja, ik zie er ook best wel tegenop :blush: Maar het moet maar wil toch echt wel een recht gebit :stuck_out_tongue:

Ik ben bijna zeventien, en ik heb dat ijzerwerk al sinds m’n twaalfde. Oh, en ik mag nog ongeveer een jaar.

Jippie.

Ik kreeg hem op mijn 15,5e, mensen uit mijn klas op hun 17e, 18e en 19e. En er zit nu iemand bij mij op de opleiding die is 21 en heeft er een.

Ik kreeg 't een maand voordat ik 18 werd. Een jaar later mag ie eruit :'D Dus nog fftjes een maandje wachten.

ik kreeg op mijn 22ste een beugel vreselijk maar een mooi gebit vind ik belangrijk als ik het niet deed gingen me kiezen te snel slijten miste nl een kies dus de achterste moest naar voor moet het maat voor een half jaar gelukkig…

maar ik vind het echt verschrikkelijk ik heb ook een slotjes beugel alleen gewoon grijs

Ik kreeg het wel toen ik 12/13 was, en hij is er ook al weer uit. Maar er zitten genoeg mensen in mijn jaar die nog een beugel hebben. Ik snap wel dat het vervelend is, maar liever mooie tanden later toch? :grin:

Hier een lotgenoot! Heb iets na mijn 16e verjaardag (februari) de bovenkant gekregen, en enkele weken geleden de onderkant. Ik zal 18,5 zijn wanneer hij eraf mag. En he, troost jezelf: ik zit met een ingesloten hoektand en loop al meer dan een jaar rond met een gat in mijn mond :wink:

Ik kreeg mijn beugel 2 maanden voordat ik 16 werd. Dat was in januari en ik heb vorige maand te horen gekregen dat hij er op 2 december uit mag. :grinning:

Ik ben nu 17 en heb em nu ook al een jaartje en 1 maand :grinning: Ik heb gewoon telkens kleurtjes, vind ik wel leuk staan haha. Ik zal blij zijn als ie er af mag!

waarom krijg je die beugel nu pas dan? je tanden stonden op je 12/13e toch net zo ‘scheef’ als nu, hadden ze toch net zo goed toen kunnen doen?

Ik ben nu 17 en heb hem sinds december, dus bijna een jaar. (was toen 16)

Ben 19 jaar en heb mijn beugel nu bijna een jaar… Waarschijnlijk (hopelijk) mag ie er begin volgend jaar weer uit. Maar geloof me, als het klaar is, zal het het allemaal waard geweest zijn.