16 jaar, maar wat te doen?? :O :(

Hee,
ik word op 2 juni 16, maar ik heb geen leuke ideeën om te doen op mijn verjaardag! en ik weet ook niet wat ik voor mijn verjaardag kan vragen! dus hebben jullie ideeën??
xxx Liefs.

Miss een zaaltje huren?

Kies dan een thema, bijvoorbeeld Moulin Rouge, En dan moet iedereen dus zo gekleed enz, zaaltje moet er dan ook zo uitzien.

Discotheek

Gwoon lekker feesten =)

Slaapfeest met vrienden

Overdag verjaardag voor familie, 's avonds voor al je vrienden. Regel gewoon een grote tent en ga daar met z’n allen inliggen =)

Khoop dat je hier iets aan hebt

Mmm ja nou, wel leuke ideeen maar ik heb niet zo’n groot budget :wink:

whe are cheap als thema

dan komt iedereen als schaap verkleed, en ziet alles er goedkoop uit en dan doe je alsof dat de bedoeling is

Wil je een feest geven of gewoon met visite zitten?

Misschien kan je als de weersverwachtingen goed zijn van iemand zo’n soort tent lenen (niet zo’n tent om in te slapen) en dan buiten gezellig zitten met vrienden en vriendinnen en chips, drankjes en lekkere dingen halen en alles en als het echt mooi weer is barbequen. dat hoeft echt niet vreselijk duur te zijn.

Een feest voor vrienden :wink:

UP

Waarom moet er eigenlijk altijd zo’n heel feest als je 16 word ?
Je mag niet legaal drinken (geen sterke drank iig), je mag niet autorijden en je bent niet meerderjarig, dus wat is nou het verschil tussen 15, 16 of 17 worden ? De enige reden dat mensen per se een ‘sweet sixteen’ feest willen, is omdat ze dat in de VS ook allemaal doen.

zoekfunctie. er is een feestjes topic

Een vriendin van me heeft ooit voor dr verjaardag een zaaltje afgehuurd en 2 bandjes geregeld. Was echt super vet. :slightly_smiling_face: