16 jaar laat?

Ik ben een jongen, en ik ben nu een paar maanden 16, en mijn vrienden en derest van mijn omgeving is eigenlijk al geen maagd meer. Alleen ik wel. Ik zit er niet mee, schaam me er ook niet voor, alleen hoe denken jullie, meisjes hierover? Is het een probleem? Ik heb ook niet vaak een relatie gehad, een stuk of 8/9 en de laatste was een jaar geleden. Nou, that’s it.

Waarom zou dat een probleem zijn ? (A)

Zo, al het tweede topic dat ik zie dat aangemaakt is door een jongen vandaag. Het is en blijft girlscene he. Maar ik zag je vraag wel even beantwoorden :’)
Voor mij zou het echt totaal geen verschil maken of de jongen in kwestie nog maagd was of niet. Zou het jou uitmaken als jij geen maagd meer was en je vriendin wel? Als je daarop nee kunt antwoorden zal het andersom wel zo zijn en als je je er niet voor schaamt ect. is er denk ik geen probleem =)

Nice :’)
Bewaar maar lekker voor een meid die het waard is.

Ik zie het probleem niet… Tegenwoordig lijkt het wel ‘hip’ om zo vroeg mogelijk ontmaagd te worden, maar dat slaat werkelijk nergens op.

En 8/9 relaties op je 16e weinig? Dat is ook onzin. :stuck_out_tongue:

Ik weet alleen dat de meeste jongens van mijn jaar (17 jaar oud gemiddeld) nog niet ontmaagd zijn. Ik denk dus niet dat het laat is.
Oh, en ik zou er niet mee zitten.

Beter zo man.

Oké, thanks!

Om eerlijk te zijn: Ik vind dat een jongen een voordeel heeft als hij nog maagd is.
Heb ik liever. (:

welk voordeel dan?

Hahahaha ik vind 8/9 relaties op je 16e zelfs veel, en dat je nog niet ontmaagd bent op je 16e vind ik ook helemaal niet raar.
Ik zou liever een jongen hebben die op z’n 16 nog maagd is, dan een jongen die al met super veel meisjes naar bed is geweest.

Ik vind het denk ik fijner als mijn (toekomstige) vriendje maagd is dan niet.

ik denk dat veel meisjes van jou leeftijd ook nog maagd zijn, en je eventuele vriendin het juist fijn vindt dat jij dat ook nog bent (als je zover bent)

Jongens op Girlscene
In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een “hot issue”; maar Girlscene heet niet voor niets “Girl”-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! :wink:

http://www.girlscene.nl/fora/de_regels/regels

Ik wil je dus vragen hier verder niet meer te reageren op het forum.