16 + film

Hee meiden ,
ik had een vraagje , ik ben 15 jaar en ik wil graag naar
Shutter Island , maar die film is 16 + , maar als ik met
mijn moeder ga , mag ik dan wel gewoon ?
x

ja dat mag toch gewoon.

volgens mij wel hoor ^^
met je moeder erbij doen ze zeker niet moeilijk ook.

ja dat mag gewoon

shutter island is een kut film

Misschien, tegenwoordig vragen ze om je legitimatiebewijs

soms vragen ze erom ja, maar anders ga je toch met iemand die sowieso 16 is.

is haar moeder dat niet al dan? ^^

oh grapje x]

nee die is 12?

Je mag met je moeder dan naar die film ja.
Ik wou vroeger ook naar 1 van de harry potter films, maar ik was nog geen 12, en toen ben ik met mn moeder gegaan, en dan mag je hem gewoon zien hoor =)

Ik denk het wel, ik ben ook 15 en ik ga zo vaak naar 16+ films met vriendinnen van mijn leeftijd

Deed ik eerst ook heel vaak maar laatst zijn de regels verandert en moet je je id laten zien ofzo, maar als je moeder erbij is kan het geloof ik wel gewoon.

als 15-jarige moet je toch met elk willekeurig persoon van boven de 15 meekunnen naar de film? als die persoon zich iig kan identificeren neem ik aan.

Volgens mij is het zo dat als je een volwassene meeneemt, je 2 jaar “bij je leeftijd op mag tellen”.
dus dan mag je er gewoon in :]

Ik had een keer dat ik met mijn ouders naar de film zou gaan, maar ik was nog geen 16 en toen mochten we dus ook gewoon niet naar binnen.
Maar ik denk dat ze daar nou minder streng voor zijn hoor. Tenminste bij onze bioscoop.

Ja mag zeker:P Bij de bios word je sowieso niet gecontroleerd. Ik niet teminste.

Schattig dat je je daar druk om maakt :slight_smile:
Maar zoals de meeste al zeggen, het is geen probleem.

Bij ons wordt er gecontroleerd, ;p
Maar als je met je moeder gaat mag het heus wel.

Ik denk dat dat per bioscoop verschillend is, heb het zelf nog nooit geprobeerd eigenlijk =p