Hoi, ik zag op de reclame van mtv dat in 2011 (wat het nu dus is) 16 and pregnant season 3 kwam, en weet iemand misschien wanneer? Bedankt xx
nope, helaas!
sorry weet ik zelf ook niet maar zo snel mogelijk lijkt me
Dat wil ik ook zien.
Het komt nu wel elke avond om 18:10 tot 19:00 van maandag t/m donderdag, maar ik weet niet of dat nog season 2 is… dus dan moet ik vanavond maar even kijken.
Geen idee! Ik vind 16 and pregnant wel echt een leuk programma (: Die meisjes zien er alleen over het algemeen veel ouder uit dan 16!
Ja sommige zijn ook 17 ofzo, maar dat verschilt ook maar een jaar. ik kijk ook altijd teen mom, ik heb van season 2 ook alles al gezien behalve die check up with doctor drew
Ik weet het ook niet, wil het ook wel zien! Vanavond tienermoeders op sbs 6, ook leuk.
Vind je? Ik vind ze wel gewoon hun leeftijd. Daarbij denk ik ook dat je volwassener moet worden als je een kind krijgt :’)
Maar ik volg het ook!
En ook tienermoeders (de belgische). Daar is zo’n meisje 14 als ze bevalt. Vind ik eigenlijk niet normaal…
Qua uiterlijk bedoelde ik (:
http://remotecontrol.mtv.com/wp-content/uploads/2009/09/16preggrp.jpg
Vooral Farrah en Maci zien er ouder uit, vind ik. Ik ben zelf 17 en ik heb het idee dat zij er op deze foto ouder uit zien dan mij, en dan lijk ik zelfs nog ouder dan dat ik ben. Al deze meiden lijken in elk geval ouder dan een heleboel meisjes in mijn jaar [havo 5, waarin bijna iedereen 16 of 17 is].
Misschien staat het wel op de website van MTV, ik heb het nog niet gehoord/gelezen maar ik wil het zelf ook zien.
Ja, 14 jaar vind ik echt te jong! Die moeder lijkt het ook helemaal niet zo erg te vinden, zij steunt haar wel goed met alles.
Ja in 16 and pregnant season 2 was er ook een meisje, samantha, die was ook pas 14.
Aha, ja ok, daar heb je misschien wel gelijk in Vooral Farrah (vanwege haar lengte ook?) en Maci idd :’)
Op de foto van Hpfan vind ik de drie rechtse wel ouder lijken idd…
Teen mom is leuker, daar is nu ook een vervolg seizoen van, weer met farrah enz.
Ik vind dat kindje van Maci, die Bentley echt zo een ontzettend schattig jongetje.
@Fay ja ik ook, echt ik vond het zo jammer toen maci en ryan uit elkaar gingen, ik vond het zoon leuk gezin maar hoe ryan was snap ik wel dat maci daar gek van werd. Er komt nu ook weer teen mom 2, en dat is met jenelle, kailyn, leah en chelsea uit 16 and pregnant season 2. Maar die wordt vandaag in amerika uitgezonden voor het eerst, dus dan duurt het wel even voordat die hier komt.
Jaa Bentley is egt schattig. Maar ik vind Maci ook egt een mooi meisje + Ryan is ook leuk haha. Eigenlijk vind ik dat die 2 best wel gemaakt zijn voor elkaar, ze moeten het alleen nog realiseren en weer samenkomen
Haha ja, ze passen echt perfect bij elkaar. Zijn echt een leuk gezinnetje samen. Maar Maci heeft nu toch een nieuwe vriend? Die zag ik ergens voorbij komen.
Ja maar ik heb ook het idee dat ryan telkens word ‘beïnvloed’ door die vrienden van hem. Ryan is trouwens echt een hottie haha