15 of 17 inch voor laptop?

ik ga een nieuwe laptop krijgen voor mijn studies maar ik moet kiezen tussen 13’ 15’ en 17’ inch ik moet er met fotobewerk programma’s zoals photoshop en lightroom, en illustrator op kunnen werken daarom zou 17 inch handig zijn maar als ik hem alle dagen zou moeten meenemen is 15’ inch beter
wat zouden jullie doen??
15 of 17 inch

17"

15" (tenminste, als het dan wel een breedbeeld is), 17" is zo groot he, dan moet je met een tas lopen van hier tot Tokio…

nee, 17 inch is echt ZO onhandig, groot, zwaar, en heeft géén voordelen tov een 15 inch.

Ik had hiervoor een 14 inch, en dat was echt zwaar klote, ik werk nu met een 17 inch en dat is 10 keer beter!!!
En die van mijn is niet zwaar hoor, ik heb een HP Pavillion dv9000

http://www.koshyjohn.com/hp/dv9295ea.jpg

upp!!

15". Ik moet er ook nog steeds eentje voor school(ik moet multimediale dingen doen) maar dan kan je echt niet met een 17" gaan lopen zeulen. Das veel te zwaar voor zoiets.

het verschil tussen 15 en 17 inch is een halve kilo wat eigenlijk niet zoveel is als je ziet wat ik elke dag al moet meezeulen naar school…

17’’ is veels te zwaar als je er elke dag mee moet sjouwen.

upp!!

17 inch, ik heb nu ook een 17inch, is zekers wel draagbaar,

anders ga ze proberen in de winkel, wat je het handigst vind

Ik heb een 17" en vind het echt heerlijk, maar je hebt gelijk, om mee te sjouwen is het wel erg zwaar.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ik op een kleiner beeldscherm werk, dit is zo fijn.

15

ik heb dezelfde ^; p ook met 17 inch !! DOEN

15’’

ik ben is gaan kijken in de winkel maar echt is vasthouden gaat niet want die hangen vast aan een ketting :s
denk dat ik toch ga gaan voor een 17’ inch

15".

Ik moet ook elke keer mn laptop meenemen naar school, en het is niet te doen. Echt facking zwaar. Als je een 17" neemt (die zwaarder is), krijg je ook een grotere laptoptas (ik kreeg die van mij er in ieder geval bij :relieved:), en daar blijf je ook overal mee achterhaken x’D

heb jij 15 dan en is dat al zwaar??