15 & never been kissed.

en nog nooit een vriendje gehad, wie herkent zich ook hierin? :slightly_smiling_face:

zoekfunctie!

er bestaan al zoveel topics hierover! Tegenwoordig hangt er altijd maar een druk om heen dat je maar een vriendje en gezoend moet hebben. Maar 15 is nog hartstikke jong, komt vanzelf goed. Don’t worry…

ohalsjeblieftzegjebent15

Zoekfunctie indeed.
Wat beter werkt: google en daar intypen wat je zoekt + girlscene er bij.

Waarom loopt iedereen altijd *zoekfunctie!!!* te roepen als er een topic komt over iets wat al bestaat? Er zijn duizende topics op dit forum, waarom blijven we dan uberhaubt dingen posten, alles is er toch al.

youmustbenew

Omdat het forum dan overvol raakt. En er veel bruikbare informatie staat in de bestaande topics.

zal ik voortaan doen! :slightly_smiling_face:

dat maakt toch niet uit? 15 is nog jong hoor. ik had ook pas voor het eerst gezoend op mijn 15e, net voordat ik 16 werd.

@Merveille, haha nee ik ben hier al een tijdje.

@merveille, maar ik snap je :slightly_smiling_face:

Adriana Lima was zeventien toen ze voor het eerst zoende… just saying.

oh sorry. Ik dacht t omdat die argumenten ook altijd worden genoemd :stuck_out_tongue:

Oh doe normaal. Je bent pas 15. kleuter.

Ik vraag alleen of andere mensen zich hierin herkennen. Je hoeft niet gelijk bot te doen. :wink:

^ ICExCOLD feitelijk gezien is ze gewoon een puber, en vind ik je reactie een beetje overdreven.

OT er zijn hier zat topics over, dus gebruik de zoekfunctie a.j.b.

@merveille, haha je hoeft je excuses niet aan te bieden gek haha! Nou fijne avond allemaal. Ik ga lekker tv kijken haha :slightly_smiling_face:

Volgens mij krijgen we over een jaar of tien topics als “Ik ben 10 en ik heb nog nooit gezoend…is dit raar?”

OT: toen ik 15 was zat ik in hetzelfde schuitje als jij. Op mijn 19e trouwens ook nog :grinning: dus voel je niet raar/stom/alleen etc. Alles op zijn tijd.

Ik vind 't niet overdreven. Er zijn 3miljoen topics over + een algemeen topic. “Ik ben 14 en heb nog nooit gezoend. Is dit raar?”
Zelfs 'n 13 jarige al. Ik vind 't gewoonweg belachelijk dat iedereen al zo vroeg gezoend moet hebben en dat mensen zichzelf gewoon raar vinden als het niet vroeg genoeg gebeurd.

Met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag? Je mag ook wat aardiger zijn.