15 min geleden uitgemaakt, nogsteeds huilen..

mijn vriendje heeft het uitgemaakt omdat hij eindelijk heeft opgebiecht dat hij niet van me houd maar dat hij het doet om me blij te maken, ik werd niet boos. Ik ben ook niet boos, ik heb gewoon het gevoel dat het allemaal mijn schuld is en dat ik zelfmoord wil plegen

;( iemand tips?

ik ben nu nogsteeds aan het huilen :frowning_face:

:sob::muscle: Het is net 15 minuten geleden gebeurd, voor nu voelt het of de wereld instort. Maar dat is niet erg, het hoort erbij. Huil gewoon maar eventjes lekker uit en bekijk de situatie daarna nog een keer. En blijf in jezelf geloven, het is NIET jouw fout. En praat er met vriendinnen over, zoek afleiding. Maar vooral laat het gebeuren, verdriet hebben is nu heel normaal. Veel sterkte. :sob::muscle:

dit ja!

heel erg bedankt ik denk dat ik stranks maar lekker in bed kruip

Beauty u saved my life xD

Awh vervelend…T zelfde als beauty

15 minuten is echt helemaal niks? (’:

Zal nog wel een tijdje over heen gaan voor je het helemaal verwerkt hebt, maar dat komt echt wel geen zorgen. Heeft gewoon even tijd nodig.

Ik weet hoe je je voelt, het is niet jouw schuld!
Probeer hier overheen te komen, want er lopen echt nog andere knapperds op de wereld rond!
Stappenplan:

1. Koop chocolade
  2. Ga met vrienden/vriendinnen leuke dingen doen
  3. Doe dingen die je niet kon doen omdat je een vriend had
  4. Dat betekent dus… voel. je. vrij!
  5. Werkt dit niet?: koop een bak Ben&Jerry ijs!
  6. Luister muziek en jank alles uit je
  7. Maak bijvoorbeeld Tinder aan om vriendschappen te sluiten (deed ik 2 weken nadat het uit was, met mijn ex)
    :sunglasses: Lucht je hart bij vrienden/vriendinnen… Gooi alles eruit
  8. Haal alle dingen die aan hem doen denken weg… of verstop ze
  9. Probeer niet meer aan hem te denken.

ik hoop dat dit je helpt, alles komt goed en ook jij vindt je ware!!!

Knuffels!

Wauw lauraahierr, dat zijn wel goede tips

dit topic laat me weer een beetje glimlachen
haha ;d

Wat een douchebag. Je verdient beter dan iemand die alleen maar een relatie met je heeft zodat hij “je blij maakt”. Wtf. Rare dude.

Ik heb zojuist hetzelfde meegemaakt. En je mag even verdrietig zijn, dat lucht juist enorm op! Bedenk goed, het is voor hém een verlies, en niet voor jou! Good luck, ik voel met je mee!

als het pas zo kort geleden is , is het logisch dat je je nog zo voelt. Na een tijdje voel je je wel beter.

Je ex je leven laten eindigen? No way! er staan nog vele super leuke dagen jou te wachten, dat kan ik je garanderen! Al lijkt dat niet zo, het is heel normaal dat je je behoorlijk kut voelt, maar over een tijdje zal het minder zijn en uiteindelijk zal je blijer zijn zonder hem, laat het nu maar allemaal over je heen komen!

Hij verdient het niet dat je je leven voor hem laat eindigen. Eet chocolade en ga raar doen met je vriendinnen, dan vergeet je hem snel! Denk eraan dat er nog 1000000000 andere leuke jongens op de wereld zijn en 1 daarvan zal wel de perfecte voor jou zijn!

ik eet zoveel ijs dat ik morgen massaal 5miljoen kilo meer weeg :upside_down_face:

Hennig an, dan komt wa goe

#schocking : het is al 6 maanden ofzo uit, en ik huil nog steeds.