15 jaar, werk.

hi, er zijn al Heeel veel topics die gaan over vakantiewerk!!
en ik heb ze allemaal gezien en gelezen.
ik zoek werk in den bosch waar je 15 voor moet zijn, ik wil echt een bijbaan voor in de vcakantie maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
misschien zijn hier meiden uit of niet uit den bosch die tips hebben??

xx Peace out

Het enige wat ik kan verzinnen, is of vakkenvullen of folders/krantjes bezorgen. Volgens mij mag je helaas niet veel als 15-jarige…

up voor jou meis!

ik ben namelijk ook 15 jaar en ik zoek ook werk (eerste keer, dus ik weet niet echt waar ik moet beginnen…). Alleen ik woon niet in Den Bosch maar ergens anders.

vakkenvullen!
ik woon zelf ook in denbosch (A)

Ik woon niet in Den Bosch maar ik zoek wel werk, en vakken vullers hebben ze niet nodig… Ik heb al folders, maar dat is echt veel te weinig maarja. Ik wacht maar tot ik 16 ben.

nee je mag innd niet veel, vandaar dat ik het ff met een topic vraag, het is echt kut want i need the money! en ik wil niet voor eeuwig zeuren bij mijn ouders.

oehh, welk winkel? en waar ongeveer?

Verleden jaar, toen ik ook 15 was, heb ik ook folders bezorgd. Jemig, ik vond het zó’n onderbetaald rotwerk! Ik heb de hele vakantie 2 bezorgbaantjes gehad en 120 euro verdiend waarvan 30 euro ook nog eens teveel betaald was! Dit jaar heb ik een baantje bij Van der Valk en daar verdien 3x zoveel voor minder werk.

ik wil niet bezorgen, ik ben een uitslaper haha. nee hoor, maar gewoon het lijkt me gewoon niet leuk…

Ga op de markt werken! Ik ben zelf ook 15, en verdien gewoon meer dan een 16jarige die in de supermarkt werkt. :’)

Ja, het is echt echt enorm kut en je verdient er ook super weinig mee. Maar ik kan niets anders vinden. Heb ook al bij de markt gekeken.

dat is wel cool! ik bedoel dat je meer dan een 16jarige verdient!

Ik ben 15 en werk bij de Subway (Amerikaanse broodjeszaak)
die zit overal wel dus ik denk in Den Bosch ook wel!
Het is superleuk, je mag de hele dag door broodjes maken, af en toe afwassen en eten snijden.

Echt super hoor, ik raad het je aan!

lijkt me leuk, maar ik weet niet of ze dat hebben in d-b

haha, ff googelen en ik zie dat ze dat wel hebben!

Ga in een bejaardentehuis ofzo in de buurt vragen of ze nog schoonmaaksters nodig hebben. Poetsen verdient goed. (Ik ben ook 15 en verdien 5,40 per uur)

ik ben al bij een paar bejaardentehuizen geweest en ze zeiden dat ze al genoeg mensen hadden voor in de vakantie. maar dat ik daar volgend jaar wel kon komen werken…

ik ben 14
maar bijna 15
gebruik de vakantie voor een baantje te zoeken
geloof me (ik woon wel in Amsterdam dat is een voordeel)
-Vakkenvullen
-Krantenwijk
-Werken bij een bakker (dan achter de kassa :slightly_smiling_face:
-Werken als vakkenvuller bij etos of kruidvat (mag jij al het afval uitzoeken wat eigenlijk nog goed is :grinning:)
-Werken in een kleding/schoenenwinkel (left overs word vaak verdeeld onder het personeel:)
-Schoonmaken bij je buren
-Oppassen op je buurmeisje / jongen

:slightly_smiling_face:
Xx.

Subway broodje zijn zo lekker, ik at ze in Londen regelmatig. Heerluk!

Ik ben 15 en ik werk bij de Mcdonald’s.
Je doet dan voornamelijk alleen de Lobby, waar de klanten zitten. Dienbladen schoonmaken, tafels schoonmaken, vegen, bestellingen nabrengen.
Maar soms mag ik ook raam 2 doen, dus het verschilt nogal.
Het is wel kutwerk.