15 jaar ontmaagd en spijt

Hey, ik ben een meisje van 15 en gisteren kwam mijn crush langs. We hebben een horrorfilm gekeken, en al snel lag ik met mijn hoofd op zijn borst. Toen de film was afgelopen ging het over in zoenen en strelen en zonder in verdere details te treden liep het uiteindelijk dus uit op seks. Op het moment zelf voelde het goed, hoewel het mijn eerste keer was en het dus best wel pijn deed. Dat zorgde er eigenlijk ook voor dat ik het zelf niet echt als seks beschouwde maar hij is wel in me geweest. 's Avonds na het eten gebeurde het nog een keer alleen toen alleen ik hem aftrekken en hij mij vingeren. Daarna hebben we gewoon gezoend en geknuffeld enzo en het was echt supergezellig. Toen hij om half 12 wegging was ik helemaal blij, ontgroend en ontmaagd, maar toen appte ik hem of we nu samen waren, want geen van ons had dat gevraagd. En toen antwoordde hij dat hij er nog niet klaar voor is, omdat hij slechte ervaringen heeft met liefde en houden van. Nu heb ik er dus best wel spijt van, ondanks dat het echt heel gezellig was. Ik wil het eigenlijk vanavond aan mijn moeder vertellen want ik denk dat zij wel weet wat te doen maar ik ben echt een beetje radeloos nu.

Is er iemand die tips heeft?
ps: het was onveilig maar ik slik de pil. ik denk dat ik samen met mijn moeder wel een soa test wil doen om te kijken of ik er niks aan over heb gehouden. ik was stom, ik weet het.

het is slim en verstandig om er met je moeder over te praten en te testen voor soa, dat zie je tegenwoordig niet meer bij 15 jarige, gelukkig ben je een uitzondering =)

Verder, het beste wat je kan doen is er niet aan terugdenken, maar je moet het ook niet vergeten. Bekijk het positief, het was gezellig en leuk, alleen achteraf toch met de verkeerde jongen. Daar kan je niks aan veranderen, maar van leren voor de volgende keer.

Goed van je dat je met je moeder wilt praten voor raad. Een SOA test lijkt me ook een goed idee. Die jongen zal ik even laten voor wat het is, als blijkt dat er een SOA uit komt dan moet je op je strepen staan en die jongen voor het blok zetten.

Hij heeft je misschien gebruikt maar je wist van te voren dat jullie geen relatie hadden en toch stemde je er mee in. Volgende keer maar iets beter na denken :wink:

Vind ik ook, echt een klootzak, dat hij jou dit gewoon zomaar durf aan doen :frowning_face:

Op 15 jarige leeftijd vind ik dat best normaal hoor.
En anders had hij wel van te voren kunnen zeggen: ‘Ik wil geen relatie’. Dan wist zij dat voor ze met hem naar bed ging en had ze zelf kunnen bepalen of ze dat zou willen.

Daar ben ik het wel mee eens, maar ik snap dat zij denkt dat hij wel een relatie met haar zou willen en dat die jongen ook voor de seks had kunnen zeggen dat dat niet was wat hij in gedachten had.

Heel vervelend voor je, maar je weet nu wel hoe je het anders moet doen. Eerst een relatie krijgen en dan pas seks. Sterkte ermee!

Je gaat toch niet tegen iedereen met wie je seks hebt zeggen ‘maar ik wil geen relatie hoor’. Hij weet toch niet dat zij een crush op hem heeft.

Mee eens.

OT: Sterkte en praat erover met vriendinnen & je moeder!

Niet meteen spijt hebben. Geef hem de tijd om te wennen en heb elkaar lief.

Wauw overdreven reactie zeg. Hij is geen klootzak, zij wist dat ze geen relatie hadden en toch dook ze met hem het bed in. Eigen schuld, dit had ze kunnen weten.

Ik vind dit ook eerder een wijze les voor jezelf, dat je niet zomaar seks met iemand moet hebben. Sowieso vind ik het vrij heftig om gelijk seks te hebben nadat je voor het eerst gezoend hebt. Nu kun je er niks meer aan doen, maar hopelijk heb je hiervan wel geleerd en laat je dit niet vaker gebeuren (en heb je geen soa opgelopen).

Ik heb er echt een hekel aan als er wordt gezegd ‘die gast heeft je gebruikt blablabla, klootzak, blabla’. Je had zelf ook kunnen weten dat tegenwoordig seks niet altijd leidt tot een vaste relatie. En ik haal ook niet uit jouw verhaal dat hij je ook maar iets heeft beloofd. Voor hetzelfde geld was jij ook uit op gewoon een pleziertje?

Maar OT: Ik raad je aan om inderdaad een test te laten doen. Verder moet je zelf maar even kijken wat je met die gast nog gaat doen. Het is allemaal prima, zolang jij in je achterhoofd houdt dat hij dat heeft gezegd en dus (nog) geen vaste relatie wilt.

Ik vind dit vooral stom van jou. Ook niet netjes van hem, maar is het niet bij je opgekomen dat seks niet gelijk een relatie betekent? En ik snap dat je hem leuk vindt en dat je je liet meeslepen, maar persoonlijk vind ik het ook heel snel en nogal vreemd om ontgroend én ontmaagd te worden op dezelfde dag. SOA-test doen en probeer voortaan eerst even na te denken.

Spijtig, maar het is nu zo. Leer eruit en doe het nooit meer direct zonder condoom, als je geen syfilis wilt. :slightly_smiling_face:

Oja, en dan ook nog zonder condoom terwijl je vrij weinig wist van zijn seksverleden… Ik raad je echt aan om de volgende keer goed na te denken en niet zomaar ergens vanuit te gaan. Haalt niet weg dat ik het natuurlijk vervelend vind voor je.

Ik zou inderdaad een SOA test doen.
Verder kan ik je niet helpen. Probeer hem te vergeten.