15 jaar en nooit meer alleen..

wordt het verhaal nu helemaal anders ofzo?
ik heb eigelijk geen zin om alles weer opnieuw te lezen, ik wil een nieuw stuk!

Inderdaad niet heel veel zin om alles opnieuw te lezen maar het is wel beter dat je het idd uitgebreid nu doet. Je moet zeker proberen er een boek van te maken! :slightly_smiling_face: Ik zal wachten, Ik ben een trouwe lezeres ^^

Tja, dat is wel lastig,
ik wacht wel hééél lang en plak alles wel in word ofzo

• en maak ik er zelf een boek van :smiling_imp: -grapje!

en dan lees ik het wel!
SUPER LEUK DAT JE WEER VERDER GAAT TROUWENS,
die-hard lezeressen gaan door! =)

Ik vind het eigenlijk wel leuk om weer opnieuw te lezen, best veel dingen was ik alweer vergeten :blush: Maar ik ben natuurlijk ook wel erg benieuwd naar de nieuwe stukjes! :grinning:

YAY DU BIST ZURUCK! Woohoooo! Nou ik hoop dat je veel ups gaat krijgen want we missen het verhaal enorm! Ik hoop dat de aanpassingen nog beter zullen zijn dan het oude verhaal en er sneller stukjes worden gepost. Maar ik ben een trouwe fan dus ik zal het verhaal altijd blijven volgen. Succes ermee meid!!

verder:D
echt supper fijn dat je terug bent en er ook weer zo entoshiast(of hoe je dat ook schrijven mag)bent:D hoop dat het snel weer verder gaat!

ben ik de enige die dit een beetje vreemd vind?
kun je me misscien eerst vertellen waarom je al die tijd weg was,
en dit is voor de oude lezers enorm kut, we hadden al zowat een heel boek uit en nu moeten we weer opnieuw!?
vriendelijk bedankt,

ik vind dat je het mooi geschreven hebt maar je hebt ook een beetje de plicht om je lezeressen tevreden te houden…

ik hoop niet dat je straks komt met
16 jaar en nooit meer alleen…

oops, ik ben echt een lul
ik snap dat je even je tijd nodig had
ik vind dat ik het niet zo had moeten zeggen
maar ik ben niet echt van gedachten veranderd

als ik jou was zou ik de volgende keer, eerder een berichtje plaatsen met wat er aan de hand is. je bent nu heel wat lezers kwijt…

succes en gecondoleerd
x

sorry hoor maar ik begrijp der nu echt niks meer van:$
jammer dat je niet gewoon verder gaat.
maar het is jou verhaal dus jij moet ermee doen wat je wilt (:
nog veel sterkte!

ja je bent de enigste… en de reden waarom ze zolang weg was staat bij het oude verhaal…

ehm
ik heb me er al voor verontschuldigd
en ik weet zeker dat ik niet de enige ben =].

en het is en blijft een beetje vreem dat ze opnieuw begint.
no offence roosje :]

voor de lezers die het vreemd vinden dat ik opnieuw begin:
Het spijt me, maar het blijft zo.

Uiteindelijk zal het zich vanzelfsprekend maken denk ik :wink:

snap ik, maar kan je dan niet gewoon alles achter elkaar zetten. nu krijg je hetzelfde als bij de vorige topic: heel veel reacties! dat leest nog steeds heel irritant, srry :flushed:

maar t rare is,
iedereen vind het zo raar dat het zo loopt, maar ze vonden het ook een super verhaal.
waarom het verhaal dan niet gewoon 2x lezen zijn er nog veranderingen ook, dus is het eigk toch beetje anders verhaal
:grinning:

huh, maar moeten we nu heel lang wachten (tot je alle stukjes hebt geplaatst) voordat er een nieuw stukje komt??

Ik ben het inderdaad wel eens met andere mensen, dat het een beetje apart is… Maar ik vind ook dat het nu eenmaal zo gelopen is, en dat Roosje daar zelf ook niks aan kan doen. Zelf heb ik het vorige x allemaal gelezen en ik vond het vet leuk, en nu zal het waarschijnlijk nog leuker zijn met verbeteringen enzo! Dus mensen, zie het positief in allemaal :grinning: En Roosje, nog gecondoleerd and I’m glad you’re back!

jaa kwil ni stom doen mr dat vindk zo jammer ;( je kan het verhaal wel opnieuw leze mr je weet eig wel wat er gaat gebeuren in grote lijnen.

maar als je het in supergrote stukjes post vindk ik het oke ^^

Ik vind t beter nu :wink: Echt, een stuk beter geworden dan de vorige versie en idd, 15 is realistischer :wink:

als dat zo was had ik dit niet opnieuw gepost :O) er komen nieuwe dingen bij, ,nieuwe personages enz :wink:

Kvind deze nieuwe eigenlijk wel goed, want ik wou je verhaal in je vorige topic ook graag lezen, maar had geen zin om alle pagina’s langs te gaan om telkens stukjes te lezen.

beschouw dit maar als een up en een nieuwe lezer :slightly_smiling_face: