Ik ben 15 en draag nu pas voor het eerst een bh. Ik heb haast niks. Is dit raar…?
Heel raar.
Nee natuurlijk niet. Als het nu pas begint zeg maar.
Nee joh, iedereen groeit op zijn eigen tempo.
Ik kreeg al borsten op me elfde, erg vroeg vind ik zelf.
Maar ik weet zeker dat ze vanaf nu hard gaan groeien.
Dat is niet raar. o.o
Niet iedereen groeit even snel.
Sommigen beginnen hun eerste BH al op een jonge leeftijd (en anderen dragen pas een BH bij een B cup), maar dan beginnen ze met een kleine maat zoals 65AA/70AA, en sommigen hebben op een jonge leeftijd al redelijk grote borsten. Dat verschilt echt hoor! :'D
Nee daar kun jij toch niets aan doen? Niet iedereen krijgt ineens giga borsten als zij de puberteit in komt. Liever iets later dan dat je al op je 10e een bh nodig hebt.
nee hoor, das bij iedereen gwoon anders.
vaak zijn de kleinere meisjes (vaak ook wat dunner) later met de ontwikkeling dan de lange.
Als jij nog niks hebt is het toch ook onzin om een BH te dragen? Niet raar dus!
ik vind het niet raar als je nog niks hebt, dan valt er ook niks te dragen
maar ik vind het ook wel raar omdat het dan doordrukt… ziet niet zo smakelijk uit (maar dit is bij iedereen anders)
ik vind het ook niet raar, ik ken mensen die het pas op hun 16e kregen. kan me wel voorstellen dat je het vervelend vind maar het komt echt vanzelf (:
Nee.
Ja heel raar.
^ Serieus? :")
Nee grapje (: Logisch als je 15 bent en nog niet veel hebt.
ik had op me 10e al een bh, dus wees blij (:
Ik ben bijna 18 en draag ook 75AA en die is eigenlijk nog te groot xd maarjaa je doet er weinig aan he ;p
En jij ben 15 dus niet raar.
Ik ben ook 15,
Heb nu 75 A (:
of net íets meer haha maar daar is geen bh voor voor dat kleine beetje meer ;p.
dus het is normaal.
Wat maakt het uit? Je hebt er nu toch 1.
ik had al borsten op mn 12e, een jongen had de hele school verteld dat ik pushup bh’s droeg, terwijl k niet eens wist wat dat was.
dus wees blij
Wat als we zeggen dat het raar is?