15 en 18?

Ik weet niet echt of het serieus is tussen hem en mij…
hij is 18 en wordt in mei 19,
ik ben 15 en ik word in juni 16…

hij zit op een hbo opleiding,
ik moet moet nog 2,5 jaar naar school…

De ‘hints’ die ik opvat zijn wel heel serieus maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een jongen die studeert en waarvoor de wereld openligt kiest voor een meisje van 15? Zit hier dan een sexuele gedacht achter ofzo?

En kan het eiglk wel een relatie van 15- 18? (binnenkort 16 - 19 ; dat klinkt wel al iets beter xd)

Kan makkelijk? :slightly_smiling_face:
Mijn vriend is iets meer dan 2 jaar ouder, dus dat scheelt net een jaartje met jullie.
Middelbare school en een opleiding is wel ff een groter verschil, dat merk ik nu ook bij mijn vriend, maar dat moet goedkomen ;p
Je moet gewoon een keer met hem afspreken ofzo, dan komt het allemaal vanzelf wel op z’n plaats!

Ik vind dat makkelijk kunnen hoor!

Je hebt 15 jarige meisjes die heel kinderlijk zijn, en 15 jarige meisjes die heel volwassen zijn voor hun leeftijd (voor jongens geldt het zelfde) dus het hangt er ook gewoon vanaf hoe volwassen jij je gedraagt.
en ik vind het niet raar, ik heb 2 jaar een relatie gehad met een jongen die 3 jaar ouder was…

Kan makkelijk.

waarom zou het niet kunnen

kan makkelijk :grinning:
ken veel grotere getallen en dan heb ik juist zoiets van waarom die jongen die studeert voor zo’n klein meisje kiest die net in de 1e zit :’)

Ik leerde mijn vriend kennen toen ik 17 (bijna 18) was en hij was toen 22. Ik deed eindexamen en hij studeerde af:P nu wonen we samen hehe, dus laat leeftijd alsjeblieft niks bepalen! Sta er eens bij stil dat hij je misschien oprecht leuk vin etc ipv te twijfelen. Veel succes iig=)

kan wel hoor

ik ben zelf ook 15 (16 in juni) en mijn vriend is deze maand 19 geworden,

okee ik heb wel een sexuele relatie met hem, maar dat hoeft heus niet perse.

Gewoon duidelijk over zijn, had ik in het begin ook, maar ik heb gewoon duidelijk gezegd dat er geen sex kwam als ik dat niet wilde, en hij heeft gewoon gewacht daarmee.

welke school doe jij dan?

ik zit op 4havo en mijn vriend niveau 4 van vmbo dus dat is ongeveer hetzelfde niveau alleen heel andere opleiding. Als jij nog 2,5 jaar school moet denk ik dat je vwo doet?

iig kan het wel gewoon, maar over seks moet je gewoon duidelijk zijn, grote kans dat hij dat al heeft gehad maar dat betekent niet dat jij er ook zo snel mogelijk aan moet beginnen…

Ik vind dat het echt wel kan!

Kan wel hoor, vind ik!

Als er niet een te groot ‘mentaal’ verschil is kan het makkelijk!

Dat kan als je op dezelfde golflengte zit. :slightly_smiling_face:

Maar zegt hij zelf dan dat hij het serieus meent? Als je zeker weet dat 't geen player is, zou ik hem geloven.

Maar doe niets tegen je zin.

Kan best, ik ben ook een tijdje bezig geweest met iemand van 19 (Ben zelf 16, over 4 mnd 17)

Kan prima hoor. : )

Ik ben ook 15, in mei 16 en mijn vriend is ook 18. No problemo!

Kan best hoor :slightly_smiling_face: Age is just a number&zoveel scheelt het niet eens. Ik vind zelf ook een jongen leuk die drie jaar met mij scheelt(A)

Kan toch prima?
Mijn eerste vriendje was ook 18, toen ik zelf 15 was.

We hebben het 2,5 jaar volgehouden haha.

dit.