15 cm hoge sleehakken van nelly.com mt 36, Sequin Pleated Dress XS nieuw!

Hoi meiden!

Voor mij is het weer tijd voor een nieuw verkooptopic. Studententijd komt eraan dus geld en ruimte is beide wel handig… Hier alvast 2 hele mooie items beide van Nelly.com en ongedragen om mee te beginnen!
Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van de post.
Pakketpost verzenden kan via postnl a 6,75 en via dhl servicepunt naar servicepunt a 4 euro!
Laat het shoppen beginnen!

Gloednieuwe Sequin Pleated Dress van Nelly.com! Kaartjes zitten er nog aan want de jurk is nooit gedragen. Ik paste hem niet en was vervolgens te laat met terug sturen zoals gewoonlijk…
Het is een maat XS en de kleur is zwart en goud. De achterkant van het rug gedeelte is van gaas met een rits. De voorkant is enorm diep uitgesnedenen bedekt met zwart gouden lovertjes. Echt heel sexy! De jurk heeft een zwarte onderrok met daaroverheen een rok van zwarte tule. Het is echt een onwijs mooie jurk voor oud en nieuw, kerst of als je je vriendje een keer wilt verrassen…
Hij gaat weg voor 10 euro en past door de brievenbus dus de verzendkosten zijn iets van 3 euro nog wat!

Dan enorm hoge sleehakken van de Nelly.com! Ongedragen en maat 36! Ik vind ze echt fantastisch maar ze passen me gewoon net niet:( Ik denk dat ze zo’n 15 cm hoog zijn met zo’n 4 a 5 cm plateau. De 3 rondjes die ik door mijn kamer gemaakt heb liepen ze heel fijn! Ze hebben een bruine kleur met een zwart elastisch gedeelte. Er is GEEN rits of iets. Ze zijn echt waanzinnig mooi en ik baal enorm dat ze me niet passen…
Ze mogen weg voor 10 euro! Pakketpost gaat zoals bovenaan in het topic beschreven! Wie neemt deze baby’s van mij over??

:upside_down_face:

Mooi maar helaas niet mijn maat. Upje voor jou!

Up!