14 jarige meid verlieft op 19 jarige jongen HELP

Heeejj,

Het zit dus zo. Mijn ouders hebben een supermarkt, er werk daar een 19 jarige jongen die ik echt leuk vind.
Ik heb echt het gevoel gehad dat hij elke x met mij aan het flirten was. Hij werkt namelijk 2x in de week, vrijdagsavond en zaterdags de hele dag. Maar in ieder geval, hij vroeg me dus al een paar keer of ik ook uit ging. Hier in de buurt hebben ze namelijk 1x in de maand een mega school party waar ik en een paar vriendinnen altijd heen gaan. Die jongen ging ook altijd heen. Ik ben hem btw nog maar 1 a 2x tegen gekomen. Maar hij vroeg dus de hele tijd of ik ook heen ging. Maar waar het eigenlijk om gaat is dit dus:

Een 14 jarige meid (ik) durft niet een 19 jarige jongen te vragen of op de bek te nemen ivm met mijn ouders enzo… Wat zouden jou ouders er van vinden dan jij met hun werknemer zou nemen? En als jij tips heb zou je het asjeblieft achter willen laten?

Is het leeftijdsverschil btw ook te groot?

xxxx Het wanhopige meisje van 14 :blush:

Ik vind het leeftijdsverschil best groot. Hij zit in een hele andere levensfase dan jij. Misschien dat hij wel geïnteresseerd in je is en ik begrijp dat je dat leuk vind enzo, maar ik heb er toch een beetje mijn vraagtekens bij. Ik denk ook niet dat je ouders er achter zullen staan.

Ja ik snap je… maarja … als je al een dik jaar van hem houd… En ik denk indd dat mijn ouders er niet blij mee zijn.

dankjewel voor je reactiee <3

Ik denk dat je ‘houden van’ wel even goed moet onderscheiden van leuk vinden. 14 en 19 is een vrij groot verschil en ik wil je er niet helemaal op beoordelen, maar aan je schrijfstijl te zien komt het in dat opzicht ook nog niet echt helemaal dichtbij een 19 jarige. Je moet je daarbij ook beseffen dat 19 jarigen vaak al wel vrij seksueel georiënteerd zijn en of jij daar ook al klaar voor zou zijn. Als ik jou was zou ik hem uit m’n hoofd zetten, al is dat natuurlijk lastig als je hem elke week ziet.

Denk dat dat indd wel de beste oplossing is.

Dankjewel!

Edit: reclame maken is niet toegestaan

Ik zit nu in de 3de klas van TL, en hij niveau 3 van een of andere opleiding mbo.
Hij daagt me steeds uit enzo. Vertelt allemaal dingen over zichzelf en over zijn leven, vraagt elke x weer of ik al een vriend heb en ga zo maar door.

Hij vraagt me ook steeds of ik mee opstap ga. Ook zei hij laatst als ik drank wou hebben dat ik het wel aan hem kon vragen dan haalde hij wel voor mij.

xxxx

Klinkt niet echt als een verstandige jongen en die jouw gezondheid van balang vindt. :’) Tenslotte houdt hij daarmee ook geen rekening met jouw ouders. Misschien bedoeld hij het puur goed, dat hij gewoon graag wat voor je wil doen. Maar alcohol aanbieden aan een 14-jarige vind ik nou niet echt verstandig…

Ik zou hem vergeten! Zoals de rest al noemt, hij is al bezig met opleiding en meer met seks enzo. Jij bent daar nog niet.

Ik denk wel dat hij interesse in je heeft, maar wat zijn zijn intenties met een 14-jarig meisje? Waarschijnlijk wilt hij seks hebben, zou jij dat willen?

ik vind het leeftijdsverschil niet groot… het ligt echt heel erg aan die jongen. als hij volwassen is en goed voor je gaat zorgen en je respecteerd ivm seks (ik ga er niet van uit dat je dat nu wilt) dan kun je wel een relatie proberen. althans dat van dat alcohol aanbieden vind ik ook wel wat vreemd. zolang het maar geen patsertje is met n guccipetje en stoer doet bij zn matties in n huispak ( het algemene type jongens van nu) kan het een goede jongen zijn, (Ik heb niks tegen het algemene type, ik geef alleen n voorbeeld)

de reden dat ik het leeftijd’s verschil niet groot vind is omdat ik op mijn 14e m’n eerste eerste vriend kreeg die 19 was en we hebben tot m’n 16e gehad. het zijn natuurlijk uitzonderingen maar het kan wel dat als het goed gaat het ook echt goed blijft

Het is inderdaad een groot leeftijdsverschil. Maar ik moet toegeven dat toen ik 14 was ik ook een tijdje met iemand van toen 18/19 jaar heb gezeten. Nu heb ik altijd wel vriendjes gehad die wat ouder waren. (Mijn huidige vriend en ik schelen nu ongeveer ander half jaar) Maar er zit een verschil tussen een jongen van 19 die een hbo studie volgt meestal zijn deze een stuk volwassener en dergelijke. En nu niet om vmbo’ers af te kraken en mbo’ers want ik volg zelf ook vmbo maar ik ben ervan overtuigd dat er ook een verschil zit in een 19 jarige op het hbo of mbo. Ik zou dus als je echt voor hem wilt gaan en hij voor jou je een aantal keer met hem hebt afgesproken en merkt dat jullie elkaar echt leuk vinden en dat je ouders er nog een beetje schappelijk over doen het gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis. Pas overigens wel op als hij veel begint over seksuele dingen hij is immers 19 je zult zoiets of moeten accepteren of anders zou ik het als ik jou was niet doen. Sorry voor de tegenstellingen :pensive:

Ik vind het helemaal niks. Ik vind het leeftijdsverschil veel te groot. Ik denk ook niet dat het verstandig is om iets met hem te beginnen ongeacht zijn opleiding/niveau. Zoals er al gezegd wordt zit hij inderdaad in een hele andere levensfase en dat zou jij nooit kunnen bijhouden door het leeftijdsverschil.

Toen ik 14 was heb ik twee vriendjes gehad van 19, maar ik was al vrij volwassen toen. Ik denk dat je goed moet nadenken over wat die jongen allemaal van je wil en verwacht en dan pas een besluit moet nemen.

Aawh, thanks girls! Ik ben van mezelf al best wel volwassen. Ik ga het een kans geven, niet schoten is indd altijd mis. We gaan zaterdag allebei uit. We zullen het zien, als jullie willen kan ik jullie op de hoogte houden?
xxx

Hoe kan iemand van 14 in een club komen waar mensen van 19 ook heen kunnen? :relieved:

Ik wens je veel geluk en hou ons op de hoogte. Maar pas goed op :wink:

Aldus elk veertienjarig meisje :’)

Ik vraag me vooral af: wat moet een jongen van 19 met een meisje van 14? Kan hij geen meiden van zijn eigen leeftijd krijgen? En daarmee bedoel ik niet te zeggen dat jij niet leuk bent, maar zoals je zegt: jij zit op de middelbare school, hij doet een vervolgopleiding. Jullie zitten waarschijnlijk in heel andere levensfases. Niet alleen op gebied van school, maar ook met andere dingen: seks, drank, uitgaan. Mede omdat hij aanbiedt om drank voor je te halen (kom op, je mag pas vanaf je achttiende drinken, waarom wil hij jou alcohol geven?) vind ik het niet als een goede jongen klinken. Ik zou er dan ook niets mee doen.

En inderdaad: waar ga je stappen als je 14 bent?

Dit.