Heey,
oke dus een paar weken geleden heb ik een jongen leren kennen van wink ( zo een plek waar je vrienden kan maken) en ik vond hem al direct heel erg leuk en stuurde vaak met hem.
1 avond stuur ik zo lang met hem tot zelfs 2u snachts en voelde ik me zelfs een beetje verliefd op hem maar volgens mij was dat omdat het snachts was en hij me heel goed deed voelen, ook begon hij al direct te spreken over afspreken en da wil ik ook wel. Maar nu is het al wat verder maar nu praten we wat minder, nog steeds wel maar minder en ik heb het gevoel dat het altijd van mij moet komen.
Hij is ook mega lief zo bv stuurde hij een keer zo een mega bericht over hoe ik zo mooi ben en dat ik niks om onzeker heb om over te zijn, mega lief! en hij gebruikt ook hartjes enzo al terwijl we elkaar nog niet eens ooit hebben ontmoet, ik ook btw. het voelt gewoon goed aan en hij lijkt me echt een goeie gast die u niet zou dwingen maar miss is hij gwn goed met dat te doen lijken, idk ik heb ook erg veel trust issues… Maar hij zegt dat hij in de kerstvakantie naar hier zal komen want hij woont in gent en ik antwerpen… Veel mensen zeggen dat dit heel dom is en ik het niet moet doen… idk
Er is nog wel meer gebeurd mr ik zal da in de reacties verder uitlegge
kusjes