14 jaar, nog nooit verliefd, help?

nvm hahaha

Kind, je bent nog maar 14! Dat komt allemaal nog wel!:wink:

niet weeeeer zo’n topic!!! ik word gek…

http://www.impossibledecals.com/store/image/cache/data/Rage%20Faces/misc-are-you-fucking-kidding-me-clean-l-500x500.png

Dit. Je hebt nog alle tijd en komt vanzelf wel een jongen tegen die je echt leuk vind :slightly_smiling_face:

Dat is normaal en om je gerust te stellen. Ik ben 19 nog nooit verliefd geweest, nog nooit een vriendje gehad en nog nooit gezoend.

Zo dan kan dit nu weer dicht :’)

Ahahahahhahahah oke zal ik maar gewoon antwoord geven
nouuu als je nog nooooooooiit verliefd bent geworden vind ik het wel ‘‘Weard’’ ik bedoel, ik was al verliefd toen ik 9 was ofzo. Maar dat je je nu zorgen maakt om een vriendje -_______________________-
ik ben 17 en heb ook nog nooit een vriendje gehad, en dat is helemaal niet raar, het komt wel. Ik heb de mijne gewoon nog niet gevonden PUNT

Je kan hier zeker niks mee he xd ziet dan maar als een up!

… ik moet altijd een beetje huilen van dit soort topics.

hoezo? ik ben 18 en nog nooit verliefd geweest…

Wat versta jij onder verliefd dan, ik eerder dat je een jongen leuk vind enzo…

dan denk ik dat JIJ nog nooit verliefd bent geweest, er zit een duidelijk verschil tussen verliefd zijn of iemand gwn leuk vinden

^^ iemand leuk vinden vind ik heel anders dan verliefd zijn. Onder verliefd zijn versta ik meer vlinders in buik, hele tijd aan iemand denken enz.

Gewoon wachten komt vanzelf wel. Ik ben 15, en ben op het moment voor het eerst verliefd. Maargoed. Geniet gewoon van deze jaren en ga je te erg met dit soort dingen bezighouden!!

Volgens mij is er een stel trollen girlscene aan het bestoken met vragen over liefde. (’:
Nee, serieus, ik word gek. Houd op met onzeker zijn en leef je leven.

Daar zit echt geen logica in. Verliefd zijn is verliefd zijn. Iemand leuk vinden is iemand leuk vinden. Van iemand houden is van iemand houden.
Laten we het niet moeilijk maken, en deze regels aanhouden. Als ik iemand leuk vind, ben ik nog niet meteen verliefd op diegene.

ja dat bedoelde ik dus, maar heb jij dat nog nooit gehad dan??

Nee, nog nooit. Ben over het algemeen nogal kieskeurig en vind niet snel iemand leuk

-laat maar zitten, ga me niet oordelen als je me niet kent…-

Ik ben 12 en ik ben heel snel verliefd muwaha.

sorry, maar hoe kan je dat een vriendje hebben? Ik denk dat je dan meer vriendschappelijk ziet.