14 jaar,en nooit meer alleen..

heyhey girlscene-ers!
Dit is ff een probeerseltje van mij,ik zal t eerste stukje plaatsen.
Zeg maar of t verder moet:)

Schichtig keek ik om me heen; zag ik bekenden? Maar in de saaie witte ziekenhuishal liepen alleen maar artsen in witte jassen en wat oude mensen. Opgelucht haalde ik adem en liep rechtdoor naar de ziekenhuisapotheek. Ik begon langzamer te lopen tot ik uiteindelijk sloffend naar de nummertjes automaat liep. Ik trok een nummertje en ging zitten op een van de stoelen. B522 was mijn nummert,dat kon nog wel even duren. Onzeker bekeek ik de rij met mensen, ik voelde me alsof ze konden zien wat ik hier kwam doen. ‘weer zo’n domme tiener’ zouden ze denken ‘zeker niet opgelet bij voorlichting op school’ ik slikte mijn opkomende tranen weg. Hoe had ik zo stom kunnen zijn? Voor een keer kan geen kwaad hadden we gedacht, hij had me overgehaald ‘ik weet wat ik doe’ had hij geruststellend gezegd. Ja,hij wel die ongelofelijke stomme zak. 6 weken was het al geleden,en in die weken nog geen klein spoortje van mijn verwachtte menstruatie. Dus hier zat ik dan, 14 jaar wachtende in de apotheek van het ziekenhuis om te vragen naar een zwangerschapstest. Al een week was ik doodsbang voor dit moment geweest, wat zouden ze wel niet denken als ze mij achter de balie zagen staan? Ik keek op het bord waar de nummers stonden. Nog 1 voor mij,ik kon nog snel weggaan. Ik voelde kriebels in mijn buik en in een opkomende paniek opwelling stond ik op. Net toen ik me om wou draaien hoorde ik een ping, “B522?” riep een zuur uitziende vrouw. Ik draaide me weer om en sjokte naar de toonbank toe, ze deed me denken aan een strenge lerares. Haar dunne onverzorgde haar in een strenge knot strak naar achter gebonden, een klein rond brilletje en een stel dunne lippen in een strakke streep. “Wat mag het zijn?” vroeg de vrouw verveeld “Mag ik een…euhm…Hebben jullie ook zwangerschapstesten?” De vrouw knikte en verdween naar de schappen. Ze kwam terug met twee doosjes. Nouja eerder dozen, ik had het gevoel dat iedereen naar haar keek “Een enkele of een dubbele?” ik onderdrukte de neiging haar aan haar knot te toonbank over te trekken, deed ze dit om mij te irriteren ofzo? Waarom zou iemand in vredesnaam twee testen moeten hebben? Je hebt er toch maar 1 nodig om de uitslag te weten? “Een enkele graag” antwoordde ik met een geirriteerde glimlach op mijn gezicht. “dat is dan 7,40” snel haalde in mijn pin pas door de automaat en toetste mijn pincode in. “Is het voor jezelf?” vroeg de vrouw terwijl ze de test in een tasje deed. “Nee,voor mijn buurjongen” schreeuwde ik bijna. Oh fijn,nu keek dus wel iedereen naar me. Ik stamelde mijn excuses en griste het tasje van de toonbank. Met vuurrode wangen holde ik het ziekenhuis uit.

Wat denken jullie,verder?
(commentaar is trouwens ook welkom,mijn moeder is dan wel schrijfster,ik heb niet het gevoel dat ik haar achterna ga:P)

Ik vind de titel erg leuk en het verhaal lijkt me super, dus meer graag :slightly_smiling_face:

he eindelijk een verhaal voor mij, hoe andere mensen hun leven verkloot hebben XD Verder btw

Verder graag! Ik vind het erg leuk geschreven. :grinning:

wat een leuke reacties allemaal! Ik ga nu een nieuw stukje schrijven!

is het waargebeurd?
begint wel goed trouwens, ben benieuwd naar de rest :wink:
x

Hijgend kwam ik thuis, onderweg was ik 3 keer bijna aangereden en heel wat chauffeurs hadden kwaad getoeterd. Ik gooide mijn fiets in de schuur en kwam zo normaal mogelijk binnenlopen.“Hoi mam!” riep ik, en ik sjeesde naar boven.
Ik zette mijn pc aan en las de gebruiksaanwijzing van de test. Het klonk allemaal zo simpel, maar de uitslag van die test zou wel eens mijn leven drastisch kunnen veranderen. Ik nam de test mee naar de badkamer en volgde braaf de aanwijzingen op. Nu nog 3 minuutjes wachten, ik meldde me aan op msn en zette mijn status offline. Zenuwachtig trommelde ik met mijn vingers op mijn bureau en hield de klok goed in de gaten. Allerlei gedachten flitsten door mijn hoofd. Wat als ik het was? Wat moest ik dan? Van de vader hoefde ik geen steun te verwachten, maar van wie dan wel? Mijn ouders zouden razend zijn en me waarschijnlijk uit huis schoppen. Ik wierp een snelle blik op de test en mijn hart bonsde in mijn keel. Had ik dat goed gezien? Tranen sprongen in mijn ogen toen ik de test goed bekeek. “Ohmygod” fluisterde ik geluidloos. De twee rode streepjes van de test leken opeens op duivelsogen. Versteend staarde ik ernaar. Mijn gedachtes waren bevestigd; ik was zwanger… 14 en zwanger. Ik probeerde mijn op hol geslagen ademhaling onder controle te krijgen. Er groeide gewoon iets in mij,een mensje van ongeveer een halve centimeter. Met een hartje dat klopte en hersentjes die werkten. Mijn gedachten werden verstoord door mijn moeder “Lieverd kom je eten?” "Jaa ik kom! riep ik terug.

Het zal vast wel bij iemand gebeurt zijn,maar niet bij mij:P

wauw echt goed!
(is het echt gebeurd)?
VERDER!

mooi geschreven, verder:p

Ik denk dat het wel zeker iets leuks zal worden.
Dus ik blijf zeker verder lezen :grinning:
Hets is vast beter dan mijn verhaal. :wink:

lijkt me een leuk verhaal !
verder verder!

Lijkt me wel leuk ja! =)

goed geschreven !

verder !!

x

bedankt voor de leuke reacties allemaal! Ik plaats vanavond nog een stukje!

verder!

Na het eten trok ik me terug op mijn kamer. Ik twijfelde of ik hem moest bellen of niet,hij zou boos worden dat was zeker maar wat zou hij doen? Zou hij mij eigenhandig een miskraam laten krijgen of zou hij alleen zeggen dat ik het moest laten weghalen. Wat wou ik eigenlijk? Ik schrok,mijn eerste reactie was geweest;weghalen. Maar ik was minderjarig,dus moesten mijn ouders dan geen toestemming geven? Never nooit dat zij het te weten zouden komen. Dan was ik niet alleen zwanger,dan had ik ook nog eens geen onderdak.
Met tegenzin klapte ik mijn mobiel open en zocht zijn nummer op. Daar stond hij bij de ‘B’ van Bing. Ik zuchtte en drukte op het groene knopje. De pieptoon sneed in mijn oren en net toen ik op wou hangen werd er opgenomen.
“Yoo met Bingo” klonk het aan de andere kant van de lijn. “He met mij” zei ik zachtjes. “Rox? Wat moet jij nou weer” ik rolde met mijn ogen,hij kon ook nooit eens normaal doen. “Weet je nog de vorige keer? Toen je zo goed wist wat je deed?” snauwde ik. “Waar doel je op” zuchtte hij “Kijk ik weet dat ik goed ben maar echt je kan…” “IK BEN ZWANGER” schreeuwde ik bijna. Het was maar goed dat mijn ouders hun muziek beneden hard hadden aanstaan. Voor hij kon reageren begon ik mijn tirade “het is jouw schuld! Jij wist toch zo goed wat je deed?! Er kon togh niks gebeuren?! Ik haat je! Hoe kon je me dit aandoen klootzak!” en toen brak ik. Als een klein kind begon ik te snikken. “JE BENT WAT?! JE HAALT HET WEG VIEZE SLET IK ZWEER HET JE” Ik snikte nog harder,ik wist het ik had hem nooit moeten bellen. Hij begreep dit niet,dit was alleen ‘zijn’ probleem in zijn ogen. En hoe ik me voelde kon hem geen bal schelen. Het bleef een tijdje stil. “Morgen ben ik in town,kom om 7 uur achter jouw huis” gromde hij. En toen hing hij op. Met betraande ogen keek ik in de spiegel, mijn felblauwe ogen waren troebel van de tranen en de mascara was van mijn lange wimpers gestroomd. Ik bekeek mezelf, ik mocht er zijn. Genoeg jongens die wel om mij konden geven, die me wel respecteerden. Ik kreeg vaak genoeg complimenten over mijn slanke lichaam dat ondanks mijn leeftijd echt wel volwassen was. En ik was erg trots op mijn zachte lange blonde haren waar veel slag in zat. Maar Bing was mijn eerste echte liefde geweest en ondanks de verhalen die er gingen over dat hij meisjes alleen maar gebruikte was ik dolgelukkig iedere keer als hij zei dat hij van me hield of zei hoe erg hij me miste. Zijn smsjes hadden me blind gemaakt van liefde en uiteindelijk was ik met open ogen in zijn val getrapt. En ookal had hij nu een ander slachtoffer, of vriendin zoals hij haar noemde ik had nog steeds een zwak voor hem. En ieder lief woordje raakte me net zo hard als eerst. En dan ging ik weer naar hem toe,in de hoop dat hij me terug zou nemen.

V
E
R
D
E
R
!

meer :grinning:

idd VERDER =D
je schrijft superr

ja echt mooi verhaal ^^