14 & hij wil sex...

Ik ben super gelukkig met mijn vriend! En morgen hebben we een maand! <3
We zijn allebei 14, maar hij wil verder… Hij wil sex. Ik weet niet of ik het durf, maar op het moment zelf ga ik het zeker niet stoppen.

Zelf vind ik het nog te vroeg.

Vinden jullie het te vroeg? x

Het is niet dat ik het niet wil. Het is dat ik het te vroeg vind. (door me leeftijd zeg maar) T ligt moeilijk, ik wil alleen weten of je het te vroeg vind? x

Of je het te vroeg vind moet je toch echt zelf beslissen. Ik zou als ik jou was nog even wachten, zeker als je nu al een beetje twijfelt. Langer wachten kan echt geen kwaad.

Ik vind het opzich wel vroeg als je 14 bent en pas een maandje hebt. Maar je moet doen als je het zelf wilt, als je nog twijfelt zal ik nog een paar maandjes wachten :slightly_smiling_face:.

Jaa daar zit wat in… :slightly_smiling_face: Tnxx

bij twijfel niet doen.

daar heb je zeker gelijk in… Ik hou wel heel veel van hem en wil hem niet neerhalen… Maar als ik het doe wil ik dat ik het zelf ook doe. Uit eigen wil zeg maar. En niet omdat hij sex wil…

Als hij het niet accepteert dat je nog geen seks wil, gewoon bij je standpunt blijven hoor! Je moet nooit iets doen tegen je wil in. Ik zou het dan zeker afkappen.

Als je gewoon aangeeft dat je het nog te vroeg vindt dan zal hij dat heus wel accepteren.

Je haalt hem echt niet neer hoor als je niet wil. Als hij van je houdt vindt hij het hooguit jammer. Maar hij zal echt niet gaan zeuren ofzo. Mijn ex en ik konden daar heel goed over praten, misschien kan je dat ook eens proberen? Dan weet je zeker dat het goed komt. Al waren mijn ex en ik wel wat ouder dan jullie zijn.

Als je echt net 14 bent, vind ik t wel een beetje vroeg, maar das mijn mening, je moet het zelf beslissen. Maar als je bijna 15 bent, dan kan het nog wel vind ik.
Maar wíl je het ook echt ? Als je twijfelt, zou ik het inderdaad niet doen, en al helemaal niet omdat jullie pas een maand hebben.
Ik zou nog een paar maandjes wachten, en als je niet meer twijfelt, gewoon doen, en er van genieten, je bent nog jong ! ; )

Ik vind 14 nog wel erg jong, vooral als je twijfelt erover. Ik was 16 en dat vond ik al jong zat. Iedereen met gezond verstand zou zeggen bij twijfel niet doen.

Hier moet je het dan ook met hem over hebben, want anders gaat hij misschien wel denken dat je er 100% achter staat en dan doe je uiteindelijk iets waar je mischien later spijt van zou krijgen.

En bovendien op die leeftijd binnen een maand sex vind ik ook wel erg vroeg, eerst elkaar beter leren kennen, leuke dingen doen etc. en dan pas nadenken over sex

Helemaal mee eens! (:

Ik ben zelf ook 14 en heb hier ook over na moeten denken en uitgebreid met mijn moeder besproken.

Mijn conclusie is dat neuken toch iets speciaals is. Je laat iemand met zijn penis in je lichaam toe, … daar wil ik naartoe kunnen leven en op het moment echt van gaan genieten. Een bijzonder moment. Je kunt verder wel gaan experimenteren met knuffelen, voelen, vingeren, eventueel ook oraal enzo.

Leer elkaar gewoon eerst kennen. Ik ben nu wel blij dat ik niet te snel iets heb gedaan. Het is veel leuker te wachten, anders heb je alles al gedaan.

Gaat hij drammen om toch te neuken, dan is hij echt niet aardig.

Je bent 14 en pas een maandje samen en nu al aan seks willen beginnen. Ik geef je als advies niet doen! Ik ben bang dat je hier spijt van gaat krijgen. Als jullie nu al langer bij elkaar waren had ik het kunnen begrijpen maar dit gaat er bij mij nog niet in. Toen ik 14 was dacht ik nog niet na over seks hebben. Vond het leuk om te flirten met jongens maar wanneer het op meer uitkwam was ik snel weg. Daarbij komt dat je nu nog maar heel kort samen bent het lijkt mij meer als ik wil seks hebben om de seks. Begrijp mij niet verkeerd maar ik zie z’n relatie als een echte puber relatie en dan kan je echt nog wel een jaartje of misschien nog wel meer wachten met het hebben van seks.

Ik was eind 18 toen ik voor het eerst seks had mijn vriend die toen ook nog maagd was en toen 20 was (1 dag voor zijn 21e verjaardag). Je bent jong nog tijd genoeg!

Ik vind het zelf een beetje vroeg…
En dat jij het hier gaat vragen en je geeft zelf aan dat je het eigenlijk ook niet helemaal wilt of durft.
Als ik jou was zou ik er gewoon nog even mee wachten,
14 is jong, en als hij echt van je houd dan accepteerd hij het als jij er nog even mee wilt wachten.

:"D
Ik vind dit echt grappig staan.

Nah. Doe maar niet.

Je hebt trouwens ook pas een maand met hem,ik zou nog ff wachten tot jullie langer hebben(Ja,ik ben net een ouwe saaie sok :cold_sweat:)

Mee eens.