Hey girls,
Ik ben 14 jaar en mijn vriend is 15. We hebben al bijna een half jaar een ralatie en na ongeveer 3/4 maanden begonnen we meer te doen. We hebben nu alles gedaan behalve seks. We zijn er allebei klaar voor. Mijn zus is nu 17 en heeft virig jaar voor het eerst seks gehad. Mijn moeder vindt het goed als ik aan de pil ga, maar ze vindt me wel erg jong. Mijn vriend heeft nooit aangedrongen en het is niet dat als ik aan de pil ga ik meteen seks ga hebben. Nu is mijn vraag of ik niet te jong ben? Het voelt goed en we zijn er alle 2 over uit dat we hrt liefst samen oud willen worden. Ja jk ben dan wel jong maar we hebben al heel veek meegemaakt. Uk hou van hem en hij van mij. Maar ben ik te jong volgens jullie? Hoe iud waren jullie? Of mensen die jullie kennen? Xx
Als jij je er goed bij voelt en je het echt wilt dan is het toch prima. Ik was zelf 18.
Ik vind dat persoonlijk echt veel te jong. Je heb de rest van je leven nog om seks te hebben, waarom overhaasten.
Ik was overigens 15, en achteraf kijk ik daar niet met een goed gevoel op terug.
Als je dat wilt en je zeker weet dat je er klaar voor bent moet je dat gewoon doen
Als je echt geen twijfels hebt en zeker weet dat je het wilt moet je het doen. Ik was zelf nog jonger dan jij, ik was 13. Ik was toen een jaar samen met mijn vriend. Ik ben nu bijna 15 en we zijn nog steeds heel gelukkig samen, dus ik heb er totaal geen spijt van.
+ je hebt pas een halfjaar een relatie. misschien toch nog iets langer wachten?
Same, nouja goed gevoel, we waren nieuwsgierig…
ik vind het jong het zal wel aan mij liggen,maar als je het zelf wilt en goed bij voelt wie houd jou tegen?
Alleen lijkt het nu wel een beetje alsof je twijfelt, omdat je nu dus aan ons vraagt of je echt niet te jong bent :’)
Ik vind je te jong omdat je aan ons vraagt of je te jong bent. Als je er echt klaar voor bent zou je dat niet vragen.
Als je weet hoe je de pil moet slikken en dat ook netjes op tijd doet en/of een condoom gebruikt zie ik niet in waarom je geen seks zou hebben als jullie er allebei klaar voor zijn.
Verwacht alleen niet dat dit de jongen zal zijn waarmee je samen 80 zult worden, op deze leeftijd duren relaties vaak niet zo heel lang.
Ja inderdaad dat is waar, aan de ts: ik zou er zelf nog wel goed over nadenken of je het wel echt wilt
Ik vind het te jong, maar aan de andere kant moet je het zelf weten en ben je zo te lezen ook gelukkig al bezig met veilige seks.