14 en ontmaagd

Hoi, ik heb een vriendin die is 14 en is ontmaagd door iemand van 23. Wat vinden jullie hier van>? zij denkt dat het normaal is en ze geloofd me niet als ik zeg dat het niet normaal is. Daarom wil ik wat meer reactie;s aan haar laten zien.

als ze van elkaar houden maakt dat niet uit, volgens de wet mag het niet en ik geef toe ze is jong en het is een groot leeftijdsverschil.

Bij dit soort verhalen denk ik altijd dat de ts zelf de vriendin is.
Ik vind die 23-jarige vooral apart, hallooooo 14???

23 en 14 vind ik ook wel een heel erg groot verschil, maarja, je veranderd er nu toch niks meer aan.

Inderdaad.

Nou ja, als het haar eigen schuld is geweest en ze het ermee eens was kan jij er moeilijk wat aan doen.
Ik vind het persoonlijk over het algemeen al vroeg om ontmaagd te worden op je 14e, laat staan dat ik een relatie tussen een 14-jarig meisje en een 23-jarige man vreemd vind. Maar ja, als ze niet daadwerkelijk verkracht of gedwongen is zie ik het probleem niet.

Ik ben 14 en ook geen maagd meer, maar ik ben ook al lang samen met mijn vriend en hij is 17.
Als je echt veel van elkaar houdt moet het kunnen, ookal is het wel een groot leeftijdsverschil ja.

Ik vind dat die jongen niet normaal is.
Jouw vriendin is gewoon naief.

Te groot verschil een 14 jarig meisje met een 23 jarige MAN

Ew

Leeftijd maakt niet zo veel uit het ligt eraan hoe oud zij zelf fysiek is.
hoe lang kent ze die jonge eigenlijk al, en hadden ze er voor al een relatie?
best veel mensen gaan al veder rond hun 13e 14e en 15e
het ligt er ook aan hoe die jonge is en hoe hij met haar omgaat.
is hij al te oud? of gedraagt hij zich jonger, en heeft ze al vaker een oudere vriend gehad(als dit haar vriend wel is?)
je vriendin moet het eigenlijk zelf maar weten en als ik jou was zou ik er maar niet te veel mee bezig zijn het is al gebeurt dus terug draaien kan sowieso niet.
en als zij er van overtuigt is dat dit wel kan kun je haar denk ik ook niet tegen houden toch?

Ik vraag me dan af wat een man van 23 moet met een meisje van 14

Ik vind 14 wel erg jong om al ontmaagd te worden en zeker door iemand van 23. Dat vind ik gewoon echt niet kunnen. En dan vooral van zijn kant want als je 14 bent dan ben je vaak nog naief terwijl je als 23jarige vent heel goed weet waar je mee bezig bent. Dus nee, ik vind het geen handige actie.

Dat zij op haar 14e ontmaagd is, is in principe niet zo raar, dat ze door een man van 23 ontmaagd is daarentegen, is wél raar. Ik ben zelf 17 en vind een man van 23 al oud, toen ik 14 was vond ik dat al helemaal…

Wow… 14 is best jong. Maar door een man van 23?
Ughh. Vind het vooral ook raar van die 23 jarige. Kom op zeg!

Iedereen moet zelf weten wat ze doen, zolang je maar geen spyt hebt door wie en wanneer je ontmaagd bent ! toch ?
Maar ik vind het leeftijdsverschil eerrrug groot

Ik vind 14 jaar principieel te jong. En dan mag iedereen weer aankomen met verhalen over meiden die zogenaamd ouder lijken dan 14, maar dat kan mij eerlijk gezegd niks schelen. Principes zijn principes en ik hecht daar sterke waarde aan.
Overigens vind ik het absurd dat een 23-jarige man het met zo’n jong meisje doet.

?

Ik vind het nog raarder dat iemand van 23 iets ziet in iemand van 14. Dan springt het beeld van mijn vriend met mijn zusje in mijn hoofd. Ik moet er niet aan denken.

Precies. Ik vind het principieel echt niet kunnen dat een meisje van 14 wordt ontmaagd door iemand die 9 jaar ouder is…