14 en nog nooit vriendje gehad?

hallo ik ben 14 jaar en ik heb nog NOOIT een vriendje gehad:O
bijna iedereen heeft dat wel en als ik dan zeg dat ik dat niet heb gehad word er wel heel lullig over gedaan:( zijn er nog meer die 14 zijn of 14 zijn geweest en toen nog geen vriendje hebben gehad?:blush:

alvast bedankt voor je reactie!:wink:

Zucht. Het komt heus wel. 14 is nog hartstikke jong.

Dat is toch best normaal

Ik zou het opgeven. 14 jaar en nog nooit een vriendje gehad? Hopeloos…

Is dat wat je wil horen? Serieus, denk na. Je wordt waarschijnlijk 80 jaar oud en hebt dus nog 66 jaar te gaan om een vriendje te krijgen.

Mijn God, je bent pas 14. Dat komt echt nog wel.
De mensen die daar lullig over doen zijn gewoon dom bezig.

Ah nee niet nog zon topic,
Meid, het komt nog wel :wink:

haha jah dat is wel zo maar ik wil nu best wel graag een vriendje maar wij hebben niet egt leuke jongens op onse school:( jah er zijn wel oudere jongens die mij leuk vinden maar ik ben nou ook weer niet zo wanhopig om met een oudere jongen te nemen (A) (16-18 jaar)

Ja en? Je bent nog maar 14…komt wel.

Wat is dat de laatste tijd opeens met mensen die het raar vinden dat ze op 14-jarige leeftijd nog geen vriendje hebben gehad/gezoend/etc ?

aha het ging mij er eigeluks alleen maar om of ik niet de enige ben:$
ik ben nu niet wanhopig ofzoo hoor XD

Ik heb 28 kinderen in mijn klas en die zijn allemaal 14 of 15, en 25 van ons hebben geen verkering gehad. Waarom wil iedereen zo graag verkering?? I don’t get it… Alsof je niet gelukkig kan zijn als je geen verkering hebt.

Ogod. Zucht. Gaan we weer.
Já er zijn er meerdere, en néé het is niet raar dat je nog nooit een vriendje hebt gehad.

@favourite ja ik vind het ook nog wel jong hoor maar er zijn ook al kinderen op mijn leeftijd die het al gedaan hebben dat vind ik zelfs eigeluks echt te erg:$ maar tegenwoordig doet iedereen dat al zo snel:|

haha rustig iedereen ik ben niet wanhopig!:open_mouth: :grinning:
ik wou alleen weten of ik niet de ENIGE ben :blush:

^Ja tuurlijk. De HELE wereld heeft een vriendje gehad op haar 14e. Tuuuuurlijk.

Ik ben 16, bijna 17 (’: en er zijn echt genoeg mensen die op mijn leeftijd ook nog geen vriendje hebben gehad

Nou okee, nee, je bent niet de enige. Denk dat de meeste mensen van 14 nog geen (serieuze) relatie hebben.

@layana oooh okee bedankt nog iedereen voor die reacties nu weet ik dus dat ik niet raar ben XD

kom op, natuurlijk ben je niet de enige

Ik ben 16 en heb nog geen vriendje gehad.