14 en ik wil een baantje!

heej!

ik ben 14 en ik wil heel graag een baantje. Gewoon om wat geld te verdienen voor leuke kleding enzo!
Weet iemand een baantje dat goed verdiend? :slightly_smiling_face:

Liefs,
Marjolein

in de tuin!
ik werk in de tuin ben nu 15 & verdien 4 euro per uur :slightly_smiling_face:

-babysitten
-In de kas werken
-als afwasser ofiets dergelijks bij restaurant of serveerster
-krantjes
verder kan ik niet echt iets bedenken whaha

Voor de horeca ben je te jong, maar babysitten kan al wel! Dat doe ik zelf ook :slightly_smiling_face: verdient lekker en je hoeft alleen maar de kindjes naar bed te brengen en lekker tv te kijken ofzo :stuck_out_tongue:

Gewoon bij je thuis? ik heb weleens in de tuin bij ons thuis gewerkt, maar m’n moeder vind meestal dat ik dat zomaar moet doen, en niet voor geld.
en oppassen… ik heb wel briefjes door de buurt gedaan maar niemand heeft nog gebeld :frowning_face:

Ik zou een briefje in een paar supermarkten in je omgeving ophangen, dat je babysitter bent, en oppaskinderen zoekt!
Of hebben je ouders geen collega’s met kinderen waar je op kunt passen? zo ging het bij mij namelijk…

xje, en veel succes!

De meeste baantjes zoals afwassen mogen pas vanaf 15 jaar…
Op je 14e kan je wel folders lopen en oppassen… Bij oppassen moet je er wel aan denken dat je écht de verantwoordelijkheid hebt over de kinderen van een ander…
Verder zou je gewoon klusjes in en rond om het huis kunnen doen

Is niet altijd even simpel… Wanneer ze al in bed liggen is het wel makkelijk. Maar als je er 2 hebt die beiden wakker zijn en in een vervelende bui kan het soms lastig zijn…

honden uit laten.
bij oude mensen het huis schoonmaken.
boodschappen doen voor mensen die er te oud voor zijn of geen tijd voor hebben,
ja zoals andere al zeiden; oppassen kranten in de kassen werken.
of ja, verder wet ik ook niet echt iets :stuck_out_tongue:

liefs

Een vriendin van mij werkt bij een bakker in het dorp en die is ook 14/15. Ik ben ook 14 en ik zit ook met hetzelfde probleem… Bij ons in de buurt heb je ook een paar tuincentra (à la Intratuin) maar je vanaf je 13e/14e mag werken. Succes!

Zelf ben ik ook op zoek, maar kga denk ik gewoon beginnen met vakken aan vullen in een supermarkt ofzo…

Die nemen toch geen meisjes aan? Bij alle supermarkten bij ons zie je geen enkel meisje vakkenvullen…

Ik zou gaan oppassen, voor de meeste baantjes ben je nog te jong. Ook wat briefjes rondbrengen en informeren dat je graag wilt gaan oppassen. Als je immers een adres hebt, krijg je er meer!

Ik ben 14 en heb een folderwykje

Verdien 90 tot 110 euro per maand

Ligt eraan hoeveel folders ik heb

Serieus? Bij ons wel xD

je bedoelt een bijbaantje, maar ik zou niet weten, mischien in een supermarkt?..

Ik zit achter de kassa bij een supermarkt, en daar nemen ze wel gewoon meisjes aan hoor, er werken er een stuk of 4 bij ons in de vulploeg. Maar je ziet het inderdaad weinig. Ik zou het gewoon proberen :slightly_smiling_face:!

Ik zou gewoon een beetje door de krant gaan kijken naar advertenties. Sosm staat er wel wat tussen. Ook voor vaste oppas ofso. En ik vind dat oppas best wel goed verdient :grinning:.

Okee, bedankt allemaal! het probleem is dat m’n moeder niet wil dat ik bij vreemde mensen ga oppassen… dus ik moet sowieso bij mensen oppassen die ik ken.
En Lipsmacker… breng jij elke dag folders rond? ^^

Waar kan je je eigenlijk opgeven dat je folders wil lopen =)?