Hi!
Ik had dus een geweldige jongen ontmoet, en we gingen steeds meer praten en praten (via app). En ik kan lachen met hem, en we hebben precies dezelfde muziekstyle en het is gewoon zo fijn omdat ik geen vrienden heb die naar dezelfde muziek luistert. We bleven praten en praten en hy gaf me complimentjes waardoor ik echt van die tintelingen door m’n lichaam kreeg. Ondertussen zijn we steeds closer geworden, en hebben we dingen van elkaar gezien (voor als je het afvraagt, ik ben gewoon nog maagd en dat blijf ik ook nog). Het voelt echt alsof we een klik hebben en hij maakt me echt blij, maar het probleem is ons leeftijdsverschil. Ik ben namelijk 14 en hij is 18. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen? Want hij maakt me wel echt blij en aan het lachen. En ik wil ook dat m’n ouders het goed vinden, maar hun vinden 16 al te oud. Help, want ik kan d’r niet echt met niemand over praten!
Hoe leuk jullie het ook hebben, ik vind 14 en 18 wel een te groot leeftijdverschil (als je 24 en 28 bent is het al anders). Jullie zitten allebei in een andere levensfase. Waar hij misschien al ervaring heeft, kom jij misschien net kijken. Verder heb ik niet echt advies om eerlijk te zijn :’)
Ik vind het leeftijdsverschil ook te groot. Ik kan me ook moeilijk voorstellen wat een 18 jarige in een meisje van 14 ziet.
Ik vind het leeftijdsverschil ook te groot, hij studeert misschien al en jij zit nog op de middelbare school. Zoals al gezegd is, ben jij 24 en hij 28 dan is het al heel anders. Ik ken jongens van 18 en meisjes van 14, kan me niet voorstellen dat die een relatie hebben.
Je moet doen waar jij je goed bij voelt, maar denk er nog goed over na.
Toen ik 14 was dacht ik ook dat ik super volwassen was en dacht ik “oh kan wel!”
Mijn advies: Begin er niet aan. Het verschil is te groot.
Ik ben zelf 15 en heb een vriend van 18. Ik leerde hem kennen op mijn veertiende en toen kregen we ook wat. Heb er zeker geen spijt van
Ik vind het sowieso een beetje raar dat je als 18 jarige jongen met een meisje van 14 gaat. Totaal andere levensfase dus ik zou er niet aan beginnen.
Als het 14 & 16 was dan oke, maar 14 & 18 vind ik het leeftijdsverschil echt te groot.
Ik kan me echt niet voorstellen wat een 18-jarige jongen in een meisje van 14 zou kunnen zien… Als je 18 bent ben je volwassen aan het worden, je gaat een ander leven leiden als je gaat studeren. En als je 14 bent ben je echt nog een kind.
Toen ik 15/16 was heb ik ook wel een paar keer afgesproken met een jongen van 2/3 jaar ouder, maar je merkt gewoon best wel een verschil in wat je doet in het leven.
Lastigg… Ligt aan er aan hoe ver jullie allebei zijn (qua levensfase), vind ik!
Ik vind zelf het leeftijdsverschil te groot. Hoe volwassen je ook bent voor je leeftijd, het verschil in levensfase is echt enorm groot. Ik zou het persoonlijk niet doen…
Ligt aan de situatie, sommige mensen van 18 zijn echt niet volwassener dan mensen van 14.
ik zou het wel doen als je echt van diegene houd
Lastigg… Ligt aan er aan hoe ver jullie allebei zijn (qua levensfase), vind ik!
^qua levensfase?
Nadat ik je andere topic heb gelezen; niet doen!