///
Ik heb niet echt het idee dat je je ervoor schaamt als je alles zo in detail verteld, maar bon daar gaat het niet over.
Ik zou hiermee kappen, simpelweg omdat ik niet een type ben die zo “omgaat” met jongens, komt ook nog s bij dat hij 13 jaar ouder is.
Als het voor jou goed voelt en alles, zeg ik gewoon doen. Wie ben ik om te zeggen dat het ‘fout’ is wat je doet. Zolang jij je er goed bij voelt, en hij jou goed behandelt. Ja de leeftijd is wel wat verschil, maar als het fijn voelt. Why not?
Ik vertel het in detail zodat het duidelijk is hoe alles in elkaar zit. Maar thanx voor je advies
Ik ben 18 en ook maagd en ben er wel trots op. Bedoel seks wil ik met 1 man die heel veel van me houd. Jammer dat de maatschappij zegt dat je zo snel mogelijk seks moet hebben. Terwijl seks juist om liefde gaat. Dus als hij jou niet accepteert, omdat je maagd bent moet je je afvragen of hij het wel waard is en er is niks mis mee om maagd te zijn.
Dit is wat je citeerde in een ander topic trouwens, vind ik wel een beetje tegenstrijdig :’). Maar ik zou je dus gwn houden aan wat je eerst zei: wacht op een man die van je houdt en niet iemand die van jouw houd voor de seks.
.
Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten maar vind je daadwerkelijk, sorry voor mijn taalgebruik, een penis in een vagina minder intiem dan wat je nu doet? Ik zou er goed over nadenken als ik jou was.
Het mooie aan maagd zijn is niet dat alleen nog het piemeltje in de vagina ontbreekt, maar dat je kuis blijft en intimiteit bewaard. Door alles op seksueel gebied gedaan te hebben behalve echt geslachtsgemeenschap heeft het begrip ‘maagd’ geen waarde meer.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje bullshit om trots te zeggen dat je maagd bent, maar ondertussen lig je alle andere seksuele handelingen uit te voeren met een man die 13 jaar ouder is
Ik vind dat als je zo trots bent op je maagd zijn, je je niet moet laten verleiden tot seks, want ook aftrekken, pijpen, beffen en vingeren is seks.
Doe het dan helemaal, of niet.
Plus dat het gewoon fout is. Hij is 30. En het gaat niet om liefde, het gaat om seks, ook al ontbreekt dat laatste dingetje. Je raakt zijn lul toch aan, en hij likt jou daar beneden?
Je kan naar mijn mening toch echt beter op de ware wachten die helemaal voor jou gaat. Waar je niet om hoeft te liegen en die echt om je geeft. Er is toch niks mooiers dan seks hebben met degene die het echt voor je is?
I salute you, echt waar, bam erop zeg ik dan
Sorry, maar mag ik even heel hard lachen?
Wauw. Mijn mond hangt even open nu
Als je twijfelt, moet je het niet doen.
als het goed voelt en het is geen rare freak ofzo moet je het gewoon doen.
mijn vriend is zelf ook 14 jaar ouder en we hebben er ook voor moeten vechten, mijn ouders wisten het in het begin ook niet. maar dit heb ik enkel gedaan omdat het zo goed voelde.
maar als het zo’n engerd is zou ik er gewoon mee ophouden.
Er zit een heel groot verschil tussen internet (anoniem) en ouders.
Als je je er prettig bij voelt en je hem kan vertrouwen zou ik doorgaan, maar je moet je ook bedenken:
Wil je blijven liegen tegen je ouders? Een relatie met een 13 jaar oudere man, oké, maar om ze uit te leggen wat je hier net hebt beschreven, daar zou geen ouder blij van worden, en de leeftijd maakt dan niet eens meer wat uit, omdat je al zegt dat je geen RELATIE met die man hebt, alleen ‘friends with benefits’.
Ik kan me wel voorstellen dat ze haar maagdelijkheid niet buiten een echte relatie wilt verliezen. Als ze voorspel in haar vorige relatie wel heeft gedaan, maar seks nog niet, dan is het niet zo vreemd dat ze hem wel wilt pijpen, maar niet wilt neuken.
Nee, ik zou hier niet mee doorgaan. Tegen je ouders liegen? Nee, gewoon nee. Je beseft zelf ook wel dat het verkeerd is, dat geef je ook al aan. Jij vindt het verkeerd, je voelt je oncomfortabel omdat je tegen jouw ouders moet liegen. Dat lijkt mij al reden genoeg om er mee te stoppen.
Denk eens na. Die man is 30 jaar en zit op een chatwebsite. Hoe fout is dat? Die man zit er daar om een meisje te krijgen die hem wel ziet zitten om er vervolgens mee verder te gaan. Ik vind het echt fout, heeeeeel fout. Vieze man.
Voor jou snap ik het, maar van hem echt niet. Hij is ook nog een strafbaar.
Bij mij zouden alle alarmbellen afgaan bij zo’n man.