136 km verschil

Hee, ik heb een soort van vriendje, maar hij woont 136 km verderop!
Een retourtje met de trein kost 32 euro, dus weten jullie misschien leuke plaatsen om samen heen te gaan?(zodat het minder duur word)
xxx

Utrecht, Breda, Antwerpen, Amsterdam.
Zou je er niet eens bijzeggen waarjullie wonen -.-
Dan kun je een plaats in het midden uitkiezen.
En als je met zijn 2en moet treinen is het alsnog duurder. Kun je beter 50/50 betalen.

helemaal gelijk;) en bij blokker en kruitvat hebben ze meestal zoeen door heel nederland kaartje voor 12.50;)

136 km maar?
Mijn vriend woont 1325 km van mij vandaan xD.
Anyway, het is wel handig als je neer zet waar je woont ja.

Ik bij eindhoven en hij in soest

Jezus waar vind je die o.o oh domme vraag vakantie xD

ik zou naar een plaats gaan dat tussen jullie in ligt, dan is het voor beide niet zo duur.

eindhoven en soest ligt altijd dichterbij elkaar dan zaandam en heerlen! (dat was mijn crush en nu is hij gecrused)

een jongen die ik leuk vind woont 12 km van me af, en dat vind ik al veel te ver xD (oke ik stel me dus echt aan)

ehmmm ja idd:P jij kanhet fietsen ik kan niet naar me vriend fietsen(naja kan wel maar is te ver) 23 km:P

ja maar kijk, heel veel kilometers zit je met je kont in een vliegtuig of trein.
12 km moet je fietsen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zou gewoon naar zn huis gaan, en afspreken dat hij de helft betaalt. Dat is volgens mij het goedkoopst.

Internet xD.

Ohja dat kan natuurlijk ook :]!
Ik heb mijn vriendje ook van het internet geplukt.

Die van mij is van mn school :'D
Maar anyway , kan hij niet naar jou komen dan xD ?

hahahah ja dat had ik ook;p (nu mn ex)

Mijn ex woonde in Lelystad en ik in Horst tussen Venlo & Venray. We spraken altijd af in Nijmegen. Hij had ov-jaarkaart & ik betaalde me trein & bus zelf. Mja hij reisde wel een heel stuk meer.

Ik vind een jongen leuk… Alleen hij woont in Tjechie heb hem vorig week leren kennen. Nja niet leuk leuk verliefd ofzo… Maar het is een schat

woehoe zaandam (H)…
(woon in wormer)

Mijn vakantieliefde jammer genoeg: 204.1 km :frowning_face:

lijkt me echt vreselijk, maargoed uhm. ja a’dam, scheveningen, of juist bij elkaaar in de woonplaats blijven (scheelt geld) want je betaald al de trein, en dan blijf je daar een poosje ofzo? als dat kan en mag