13 zonder vriendje

ik ben 13 jaar en ik zit nu in de 2e klas maar al mijn vriendinnen hebben al best veel vriendjes gehad, en al gezoend enzo… maar nou voel ik met een beetje rot omdat ik nog nooit een vriendje heb gehad, of dat ze mij überhaupt leuk vonden… is het normaal om nog nooit een vriendje te hebben gehad of te hebben gezoend? soms heb ik dan echt zo’n ‘‘forever alone’’ gevoel. :flushed:

*zucht* het is niet erg dat je nog geen vriendje gehad hebt, je bent pas 13, dat is nog jong.

Meid stel je aan zeg. Kom op je bent 13?!

Pff je bent al 13 dat is écht te oud hoor. Je bent echt raar dat je nog geen vriendje hebt gehad :S

Nee. Je bent 13, je hoort nog niet met jongens en serieus zijn en zoenen bezig te zijn.

Nee het is niet raar dat je op je 13e nog geen vriendje hebt of nog niet gezoend hebt.

Dat is heel normaal
Niemand gaat dood
Relax
Jou tijd komt nog wel

Ik word echt heel erg wanhopig van dit soort topics

haha dat gevoel had ik ook toen ik 13 was, het komt nog wel hoor en vaak is het overdrijven met hoe veel vriendjes heb je gehad P:

Ik ben ook 13, heb nog nooit gezoend of een vriendje gehad, en ik kan je vertellen, ook ik overleef het.

Ik ken het gevoel, wetend dat het belachelijk is, overigens wel hoor!

haha. maar serieus, relax meid. wat kan jou dat schelen, je kunt niet opzoek gaan naar een vriendje, naar moet je ‘tegenaan’ lopen, net zoals bij een nieuwe jas.

Ik ga toch echt op zoek naar een jas :3

Ah meid, straks wordt je een oude vrijster

ja, ik meestal ook, maar zelfs die vind ik niet…

Ik ook niet en het wordt al kouder… Damn haha

Dear mother of God.

Ik ben 22 en heb pas 2 vriendjes gehad.
Ik moet maar non worden zeker? :’)

jouw reacties zijn áltijd hilarisch, haha. neem dit niet persoonlijk @meisjeanoniem

Ik ben ook 13 nooit gezoend wel 1x vriendje maar dat duurde niet lang :wink:
Maar das helemaal niet raar hoor, maar ga maar niet naar die feestjes
waar alleen maar hoertjes heen gaan om ontgrond te worden omdat ze
wanhopig zijn.Dus hoop dat jij dat niet bent :wink:
Want je wilt liever ontgrond worden door iemand die je echt leuk vindt :grin:

Dat worden geraniums en borduurwerkjes

Oh neee je leven is voorbij

Wauw oke, volgens mij maakte ik me daar echt niet druk om toen ik 13 was?
Zou me met hele andere dingen bezig houden als ik jou was :wink: maar snap wel dat het vervelend is.
Maar nee het is niet raar :beer: