13-jarige jongen, Hamza gruwelijk doodgemarteld

Het verzet tegen het Syrische regime is nog een stuk heviger geworden na de begrafenis van een jonge martelaar. De 13-jarige Hamza Ali al-Khateeb werd op gruwelijke wijze doodgemarteld door de militaire politie van het meedogenloze regime van president Assad. Hamza werd op een barbaarse manier vermoord en de beelden van de horrormoord gaan de wereld rond. Eerst werden Hamza’s knieschijven verbrijzeld, dan zijn penis afgehakt en zijn nek gebroken. Vervolgens werd zijn jonge lichaam doorzeefd met kogels.

- Ik word hier letterlijk ziek van. Serieus, arm kind. Ik wil wel huilen nu. Maar hij zal nu veel gelukkiger zijn, dat weet ik zeker! :heart:

Bah ik wil niet weten hoe dat jongetje zich gevoelt heeft zijn laatste minuten…

Inderdaad. Echt ver-schrikkelijk. En hoé in godsnaam kán je dit ook doet? Serieus, er moet toch ERGENS een grijntje mensheid in je zitten. Ik bedoel, zit dat hart daar voor niets?

uhmm… ik ga dat filmpje niet kijken.

Maar echt vré-se-lijk.

blijkbaar slechte hersenontwikkeling

Onmenselijk… ik weet niet wat ik anders moet zeggen (nou eigenlijk wel maar dan krijg ik waarschijnlijk een ban)

Ik ga die foto’s en video’s niet bekijken, ik wil het niet zien.

1 woord hiervoor: onmenselijk.

Heb ik ook niet gedaan, maar mama wel. Ze zei dat ze de wonden lieten zien…

hah.

ik zit hier gewoon half te huilen… dit is echt schokkend.

ik ga het echt niet kijken dat filmpje.

Maar die mensen zijn gewoon ziek, ik heb er geen andere woorden voor. Dat zijn gewoon beesten die denken het volk onder controle te kunnen houden zo. Dit gaat echt nog verder uit de hand lopen…

Klopt, je ziet niet dat hij gemarteld word.

Zulke mensen wens ik de ergste ziektes toe. Laat ik het dan daar op houden (:
Maar kom op hé… het is een kind! Hoe kan je een kind van 13 nou zo ernstig martelen?

Oh wat vreselijk :\

Soms heb ik echt zo, kon NIEMAND die tegenhouden. De hele familie een groep vormen fzo. Maar ja, wat kán je doen zij zijn met zoveel meer & ze hebben ook meer macht.

dat die mensen ook gewoon zoiets kunnen doen, dat ze gewoon hun gang kunnen gaan.
Maar wat heeft dat jongetje nou gedaan? want het is mij niet echt duidelijk.

Ja, Ik wens die psygopaten echt het ergste van het ergste toe. En dat vind ik het ergste ! Hij is maaar 13. En het is niet dat hij iemand heeft vermoordt fzo. En martelen is al erg op zich, maar dít? Dit is echt zo extreem. Walgelijk. Was er maar élke keer een petitie tegen zo’n dingen zodat iedereen het steeds kan tegenhouden.

nee, ze zijn niet met zoveel meer… ze hebben wapens. dat maakt het verschil.

Idd, hij is nog wel door de militaire politie gemarteld. Bij wie kan je in godsnaam terecht in dat kutland?

Ja, lekker eerlijk. Groep met wapens tegen een jongetje van 13. Dat maakt je echt zielig!