13-jarige Alfie is blijkbaar toch niet de vader

[b]Een DNA-test heeft aangetoond dat de 13-jarige Britse jongen Alfie Patten toch niet de vader van Maisie is, dat schrijft ‘The Mirror’. Volgens Alfies moeder is de jongen er kapot van.

Het nieuws dat Patten op 13-jarige leeftijd al een dochter had, zorgde voor een schokgolf in Groot-Brittannië. Maar al snel bleek dat de jongen niet het enige vriendje was van de 15-jarige mama Chantelle. Andere tieners beweerden dat zij de vader waren. Een DNA-test van 300 pond moest uitsluitsel brengen.

Het nieuws is een grote schok voor Alfie die overtuigd was dat hij de vader was na een nacht seks met Chantelle. Hij vroeg zelf een DNA-test om zijn gelijk te bewijzen.

Chantelle beweerde eerst dat Alfie de enige jongen was met wie ze seks had. Maar tegen haar halfzus bekende ze toch dat er meer jongens in aanmerking kwamen voor het vaderschap. Twee van die jongens, de 14-jarige Tyler Barker en de 16-jarige Richard Goodsell, verklaarden dat ze ook seks hadden met Chantelle rond de tijd dat ze zwanger moet zijn geraakt.

Het is nog niet bekend wie nu wel de vader is van Maisie.[/b]

Blijkbaar zijn er 8 jongens de mogelijke vader. Ik bedoel, ACHT !? dan moet ze in een periode van zegmaar 1 à 2 maanden met 8 jongens naar bed zijn geweest. En dan nog allemaal onveilig blijkbaar. hallo, opvoeding !?

Ahhhw, bah vies meisje.

vreemd kind.

aahw. medelijden voor die kleine baby… die zal heel wat problemen gaan krijgen… :pensive:

en ik vind het zielig voor Alfie.

ik vraag me vooral af of ze wel ooit van een condoom & de pil gehoord heeft.

Jezusmina, dóm wijf.

wat een vreselijk dom wicht, (8 x sex met verschillende jongens) ?! echt dom…
ook sneu voor die baby (staat zn moeder bekend als een slet) komen vast nog wel meer problemen mee (wat moeten die ouders zich schamen voor dat meisje!!)

Als je een hoer uit wil hangen mij best!(als nog gadver)
maar dan allemaal onveilig! 8 in 1 maandje waarschijnlijk jezus. Echt goor gewoon. Wil ze beroemd worden ofso? Echt gewoon te iel maarja

xx

ik heb medelijden met dat kind !

op die leeftijd… 8 al…
man… ik heb er niet eens 8… ik kom er niet eens bij in de buurt!
maja… als zei daar gelukkig van wordt…

ja dat dacht ik ookal xd
het is normaal als je op je 15de seks hebt, maar met 8 jongens, da’s erover vind ik.

haha idd…
ik ben 18… en heb er 2 haha maja,

Smerig

ieeell dat is wel smerig hoor! en 8 in één maand? dan ben je best wel een hoertje… arm kind!

Die Alfie zou het wel niet beseffen; maar hij moet super blij zijn dat hij niet de vader is.
Bah, meisje van 15 nog wel.

hahaa, ik lees het ook net op msn.com,
echt zo’n vies kind is zij!

whahahahahahahaaaaa

Hahahahah wat een stakker.