ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden!
Ik ken hem uit de kroeg en het is een vriend/kennis van me vader…
Maar hij is zo ontzettend leuk. zelf ben ik 19.
Eigenlijk zou ik het het zelf ook niet normaal vinden:P,
Maar ik weet nog niet zo goed wat hij van mij vind, maar dat gaan vrienden van mee aan hem vragen. haha.
Wat vinden jullie kan dit?
X
Als jullie echt gevoelens hebben voor elkaar… Leeftijd is dan totaal onbelangrijk! Vaak ben je meer bang voor de reacties van de mensen om je heen en is dat hetgene wat je tegenhoud. Ik heb het zelf ook hoor maar dat valt dan nog meer. 17 en 24. Heb ook net topic geplaatst haha
nee. dan is hij dus 32. ik vind het een veel te groot verschil.
Vriend van je vader. Dude, dat zou je oom kunnen zijn. Ik vind dat niet kunnen.
maar hij is vrijgezel en heeft geen kinderen, zijn huis is een bende:P ben al bij hem thuis geweest…,(a) en nu moet ik steeds aan hem denken… echt te erg dit! maar volgens mij wil hij niks met mij omdat ik de ‘‘dochter van’’ ben…
Denk je niet dat je het leuker zou hebben met iemand van je eigen leeftijd?
En terecht. Het is een te groot verschil, en als hij ook nog eens een vriend van je vader is…
nee. al die jongens van 19 denken echt maar aan 1 ding, dat heb ik allang al gemerkt… ben daar echt zo klaar mee!
Hmm ok, maar hij heeft al dingen meegemaakt die jij moet ervaren! Ik zat ook in dezelfde situatie (bij mij was het 15 jaar verschil)
Maar er zullen vast wel jongens rondlopen, van 25 bijvoorbeeld zijn niet meer zo denk ik ik, in ieder geval een stuk volwassener
Ik vind het leeftijdsverschil niet echt een probleem, heb zelf een relatie gehad met iemand die 17 jaar ouder is. Nu is hij was heel erg jong van geest, geen settelen-drang, wou geen kinderen en gaat ook veel uit, dus als je genoeg raakvlakken hebt kan 't allemaal best. Maar ik vind 't feit dat hij een vriend van je vader is eigenlijk het grootste probleem, dat is voor hem en jou vader gewoon echt heel moeilijk…
Mijn opa is 90 en mijn oma 73 dat is een leeftijds verschil van 17 jaar.
Mijn oma trouwde met mijn opa toen ze 19was dus mijn opa was toen 36!
Ik snap wel dat je het wel wilt, maar ik denk dat het te raar is voor je vader als jij komt aanzetten met: ‘Hoi pap, ik heb iets met die vriend van je…’ beetje raar denk je niet. Ik zou het niet doen.
Nee, ik vind het echt te oud. Hij zit in een hele andere fase lijkt me.
Ja joh, want elke jongen is hetzelfde. Oh en die worden ook niet ouder :’) Kom op zeg.
Ik vind het kunnen.
Ik heb niets tegen leeftijdsverschil, maar dit is wel heel groot. En nee, niet alle jongens van 19 zijn zo. En al was dat zo, dan hoef je niet meteen over te stappen naar een man van 32. Even verder kijken dan je neus lang is.