13, hoever gaan

/

Ehm, nou persoonlijk vind ik dat niet normaal op je 13e. ik zou nog zeker een jaar, misschien twee wachten. Maar dat ben ik.

Ja eeehh, als je daar zin in hebt en je jezelf er goed bij voelt vooral doen. Wij hoeven je toch geen toestemming te geven ofzo?

ik vind zelf 13 nog best jong
maar mensen moeten zelf bepalen hoe ver ze willen gaan

ik zou ook even wachten :’) want vind het nog wel jong.
maar als jij je er goed bij voelt kan het opzich wel :slightly_smiling_face:

Het kan wel, maar als ik jou was zou ik niet verder gaan dan dat hij een beetje aan je borsten gaat voelen…

Ik vind het niet normaal nee, maar jij als denkt dat het oke is; doe je ding.

Ik begin me er steeds meer voor te schamen dat ik dit allemaal nog geeneens heb gedaan op mijn 19e maar okay.

ooh 13 vind ik te jong trouwens maar tegenwoordig is het blijkbaar heel normaal dus je moet het zelf maar bepalen ^^ Wat zegt je gevoel ?

Nee dat vind ik niet normaal op je 13e

beetje jong denk ik, nog 1a2 jaartjes wachten?

ik denk dat je het zelf ook wat te vroeg vind,
anders had je het wel gedaan toch ipv een topic aanmaken?
je moet doen waar jij je goed bij voelt,
maar ikzelf vind het te vroeg,
denk dat je er later spijt van krijgt.
(in de zin van stel dat het uit gaat,
14jarige jongetjes kunnen over t algemeen
lekker pesten in de klas enzo)

Haha, dacht zelf ook te jong, dus ben eigenlijk wel opgelucht haha!

Het lijkt wel alsof iedereen toestemming wilt van de girlsceners voordat ze iets doen haha. Iedereen zegt het al, je moet het zelf weten maar iedereen vind het ook aan de jonge kant. Niks hoeft normaal te zijn, je moet je eigen pad volgen. En als het voor jou goed voelt moet je het doen, maar bedenk ook wel dat je niet meer terug kan… Niet dat dit nou echt al een levensbepalende beslissing is maar je snapt me wel hoop ik.

Dát verandert de boel wel een beetje, want als je nu zelf opgelucht bent om dit te horen lijkt het me dus niet echt een goed plan.

Jammer dat je heel snel een relatie hebt genomen. Ik zou die jongen gewoon afwijzen, maar dat ben ik. Uhhm, als ik jou was zou ik de seks zo laat mogelijk uitstellen.

Toen ik 13 was, dacht ik daar niet eens aan :'3.

[i]wat ik me nou trouwens wel afvraag he…
je zegt nu dus van: “dacht zelf ook te jong, dus ben opgelucht”.
betekend dit dat stel dat wij allemaal zeiden:
" jaaaa joh lekker doen! "
dat je t wel gedaan had?

just asking he :grinning: [/i]

miss. een beetje verkeerd geformuleert.
Het is meer zo dat ik soms best wel het idee krijg dat iedereeen al vanalles heeft gedaaan op jonge leeftijd laat maar zeggen. Het was dus meer een soort vraag van, ik wil het nog niet helemaal, maar als ik er nou al aan toe ben, is dat dan wel normaal…

Het was meer een soort nieuwschierigheids vraag, maar toch niet helemaal. Moeilijk uit te leggen…

Nee, dat niet. Maar dan zou ik er wel anders over gedacht hebben

Ben je niet een beetje te jong om daar aan te beginnen?